סוארס: "אני צופה במשחקים של בארסה. לא מופתע שהם לא בירכו אותי"

לואיס סוארס חוגג | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

החלוץ שהגיע ל-500 שערים סיפר: "זוכר היטב את כל השערים" ובחר את הגדולים מהם. על האקסית: "כבשתי כמעט 200 גולים שם ולנצח אזכור זאת. יודע שאהבו אותי מאוד וגם אני אותם". וגם: הולאנד או אמבפה והתחרות עם מסי

(גודל טקסט)

רבים חשבו שציון הדרך הזה יקרה בברצלונה אבל לואיס סוארס הבקיע את שערו ה-500 בקריירה דווקא במדי אתלטיקו מדריד כשעזר לה לנצח 0:1 את אלאבס ביום שבת ולשמור על פער ארבע הנקודות. לכבוד ציון הדרך המרשים, החלוץ סקר את הקריירה שלו, שחזר את השערים הגדולים וענה לשאלות בטוויטר. הוא התייחס כרגיל לאקסית, לליאו מסי וגם לקיליאן אמבפה וארלינג הולאנד. בתשעה במאי, במחזור ה-35, יפגשו צמד המוליכות בקאמפ נואו למשחק שעשוי להכריע את העונה. סוארס, כזכור, נעדר מהמשחק הראשון ביניהן משום שנדבק בקורונה.

סוארס אמר: "אתמול (שני) , כשקיבלתי את כל הברכות, אמרתי לאשתי שאני זוכר את השער הראשון שלי, בנסיונל בגיל 18, וזה נתן לך עוד יותר ערך. ליאו השחקן שבישל לי הכי הרבה גולים בקריירה, כמובן, אבל צריך לזכור גם את דניאל אלבס, את ג'ורדי אלבה ואחרים". עוד הוסיף שהוא זעם לפני השער משום שהוא ביקורתי כלפי עצמו וההדחה מליגת האלופות הכי כואבות".

השער הכי מרהיב: "חלקם לא יכולתי לדמיין אפילו. השער בעקב נגד מאיורקה, הגול שהבקעתי במדי ליברפול ממחצית המגרש מעל השוער. גם כבשתי שלושער נגד ריאל מדריד. אולי אפילי השנה בדרבי נגד ריאל כשחקן אתלטיקו מדריד וגם שער הבכורה שלי בברצלונה נגד ריאל מדריד. אני זוכר את השער המאה שלי בקריירה – מספרת במדי אייאקס, האמן לי שאני זוכר את כולם".

סוארס. לא ישכח את השלושער בקלאסיקו | David Ramos/Getty Images

האם הוא מופתע מכך שברצלונה לא צייצה לכבודו: "לא, לא, לא, אני לא מופתע. אבל יש אנשים שמשתמשים ברשתות ואחרים שלא. כבשתי כמעט 200 שערים בברצלונה ולנצח אזכור את זה. אני יודע שהם אהבו אותי מאוד וגם אני אותם.

עוד אמר "ראיתי את המשחק נגד סוסיאדד, זה היה ניצחון מרהיב. כשהקבוצה נמצאת בדינמיקה ויש לה את השחקן הטוב בעולם, ליאו מסי, זה נחמד מאוד. אני רואה את המשחקים של ברצלונה כי אני אוהב לראות כדורגל ואני אסיר תודה לקבוצה. אני בקשר עם ליאו כמעט כל יום, מדברים על כדורגל אבל גם על דברים אישיים". על כך שמהמרים על מסי כפיצ'יצ'י: "עדיין לא דיברנו ולא החלטנו מה הפרס עבור זה שיינצח, אבל כשהמשחקים האחרונים יגיעו אז נוכל לדבר".

החלוצים הטובים בכדורגל העולמי: "הולאנד שחקן נהדר, יש לו כוח פיזי שמעורר התפעלות, הוא אחד מהחלוצים הטובים בעולם ויסמן עידן בכדורגל. אמבפה? אני מעדיף את הולאנד במעט כי אני בעצמי חלוץ '9' אבל אמבפה גם כן שחקן ברמה עולמית".

לואיס סוארס, ליאו מסי
ליאו מסי ולואיס סוארס | Maja Hitij/Bongarts/Getty Images

על אתלטיקו מדריד: "הייתי בר מזל להחליף קבוצה ולהמשיך לשחק באותה הליגה אותם השופטים, אני מכיר חלק מחבריי לקבוצה. לא הרגשתי שינוי גדול מדי. אני נלהב וזה לא משנה עם מי אני משחק. אני עוזר לקבוצה להצליח והיא עוזרת לי אני מתגעגע לקהל ולאווירה של אוהדים ביציע, הכדורגל מאבד את זה כשמשחקים ללא קהל. למרות שהבריאות היא במקום הראשון כמובן. אני מקווה שהכל ייעלם במהירות ואהיה מסוגל ליהנות מהקהל של אתלטיקו, ראיתי את זה כשחקן יריב ואני יודע שזה קהל מרהיב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי