סוארס הגיע ל-500 שערים, אובלק הדף פנדל: אתלטיקו גירדה ניצחון

לואיס סוארס
לואיס סוארס | NurPhoto / Contributor

החלוץ האדיר כבש את ה-19 שלו העונה בליגה הספרדית ב-0:1 על אלאבס, השוער עצר את חוסלו (86) עם זינוק מרהיב והשאיר את הנקודות בבית. ויאריאל ו-ולנסיה ניצחו, רק 1:1 לחטאפה מול אלצ'ה

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון של ריאל מדריד על סלטה ויגו ואיבוד הנקודות של סביליה ולפני היציאה לפגרת הנבחרות, המחזור ה-28 בליגה הספרדית ננעל הערב (ראשון. במוקד: אתלטיקו מדריד המוליכה רשמה 0:1 דרמטי על דפורטיבו אלאבס משער של לואיס סוארס והתבססה בפסגה. קודם לכן, חטאפה ואלצ'ה נפרדו ב-1:1, ולנסיה גברה 1:2 על גרנאדה ו-ויאריאל השיגה 1:2 על קאדיס. (לחצו כאן לסיכום המשחק של ברצלונה מול ריאל סוסיאדד).

אתלטיקו מדריד – אלאבס 0:1

אחרי הדחה מאכזבת מליגת האלופות וניצחון אחד בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, החבורה של דייגו סימאונה לא הרשימה גם מול הקבוצה מהמקום ה-19 בטבלת הליגה הספרדית, אבל למזלה יש לה את לואיס סוארס הנהדר שממשיך לסחוב אותה על גבו. החלוץ שהגיע בקיץ מברצלונה מצא את הרשת בנגיחה לאחר הרמה של קיירן טריפייר (54), הכריע את ההתמודדות עם ה-19 שלו העונה בליגה הספרדית והוריד את מפלס הלחץ בשורות אתלטיקו מדריד שביססה את מעמדה בפסגת הטבלה. אבל הנקודות לא רשומות רק על שמו של החלוץ, שכן בדקה ה-86 יאן אובלק המצוין הדף פנדל של חוסלו והשאיר את הנקודות בבירת ספרד עם התעופפות מדהימה.

בחזרה לסוארס. הגול של החלוץ בן ה-34, שכזכור הבקיע גם את שער הניצחון בסיבוב הראשון מול אלאבס בדקה ה-90, היה ה-500 שלו ב-791 משחקים בכל המסגרות לאורך הקריירה המדהימה שלו. החלוץ המצוין מצא את הרשת 12 פעמים במדי נאסיונל, 15 בכרונינגן, 111 באייאקס, 82 בליברפול, 198 בברצלונה, 63 בנבחרת אורגוואי וכאמור 19 פעמים במדי אתלטיקו והרגל עוד נטויה.

ויאריאל – קאדיס 1:2

ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות לצוללת הצהובה, שהצליחה להשיג שלוש נקודות למרות ששיחקה ביום חמישי האחרון בליגה האירופית מול דינמו קייב. ויאראיל הורידה את הפער מבטיס השישית לשתי נקודות בזכות פנדל מוצלח של ג'רארד מורנו (5), שהעלה את מאזנו עונה ל-16 שערי ליגה ושערו השני העונה של קרלוס באקה שהכפיל (67). אלכס פרננדס רק צימק (69).

ג'רארד מורנו, מריו גספאר
ג'רארד מורנו, מריו גספאר | Pressinphoto / Contributor

ולנסיה – גרנאדה 1:2

שערים של דניאל ואס (3) ואלחנדרו בלאנקו (66) העניקו לעטלפים ניצחון בית רביעי ברציפות במסגרת הליגה, אולם בחוץ התוצאות הרבה פחות מרשימה (חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון) ו-ולנסיה ניצבת רק במקום ה-12 בטבלה, כאשר במאזנה 33 נקודות. מנגד, גרנאדה, שהעפילה ביום חמישי לרבע גמר הליגה האירופית והוגרלה נגד מנצ'סטר יונייטד, נכנעה לעומס ורשמה הפסד שהותיר אותה במקום השמיני עם 36 נקודות. רוברטו סולדאדו הוותיק צימק (90), אבל זה היה מעט מידי ומאוחר מידי.

שחקני ולנסיה חוגגים
שחקני ולנסיה חוגגים | Alex Caparros / Stringer

חטאפה – אלצ'ה 1:1

אלצ'ה חלמה על ניצחון חוץ ראשון מאז אוקטובר 2020, אך איבדה יתרון והרצף העגום שלה עלה ל-13 משחקים בהם היא לא ניצחה מחוץ לביתה. שערו השני העונה של פרה מייה (20) העלה אותה ל-0:1 בקרב התחתית, אבל חטאפה לא הרימה ידיים ואיזנה מרגליו של הטורקי אנס אונאל (60), שנהנה מבישול של טאקפוסה קובו היפני וחגג שער בכורה. בדקה ה-84 המארחת קיבלה הזדמנות פז להשלים מהפך, אולם אנחל רודריגס הוותיק החמיץ פנדל והקבוצות נפרדו ב-1:1. אלצ'ה נותרה בתחתית עם 25 נקודות, חאטפה שמרה על מרחק סביר ממנה כשבמאזנה ארבע נקודות יותר.

דחק מקרוב. פרה מייה
דחק מקרוב. פרה מייה | Quality Sport Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי