לאפורטה נפגש עם קומאן לגבי העונה הבאה. אופטימיות שמסי ימשיך

ליאו מסי חוגג | Manuel Queimadelos/Quality Sport Images/Getty Images

מאה ימים לפני תום חוזהו, ובספרד מאמינים שהקפטן יישאר. "הוא קרוב לחתום על חוזה חדש אך יקבל החלטה רק בסיום העונה כדי להתמקד באפשרות לזכות בדאבל", נכתב. הנשיא שוחח עם המאמן לגבי הסגל ב-21/22

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה מודל 2021 היא קבוצה שונה לגמרי מזו שפתחה את העונה בצורה רע מאוד. הקטלאנים נמצאים בכושר הטוב ביותר שלהם העונה בעיקר בזכותו של הקפטן ליאו מסי שלא ממשיך לכבוש. אפילו מעבר לשאלה האם העונה תסתיים עם אליפות, אולי עם גביע, ייתכן שבדאבל ואולי גם בידיים ריקות – את האוהדים מטרידה שאלת עתידו של ליאו מסי. "הספירה לאחור החלה", נכתב בשער "ספורט" כאשר חוזהו של הקפטן יסתיים בעוד מאה ימים בדיוק.

"מסי שמח יותר בברצלונה. הוא נהנה כעת בקבוצה ונראה קרוב לחתימה על חוזה חדש", נכתב, ומנגד, ייתכן שהחלטה תתקבל רק בסיום העונה הנוכחית ולא קודם לכן, מה שמלחיץ את האוהדים. ביום ראשון, כשכבש צמד ב-1:6 הנהדר על ריאל סוסיאדד בסן סבסטיאן, שבר מסי עוד שיא והפך לשיאן ההופעות של המועדון בכל הזמנים. העונה כבש מסי 29 שערים והוסיף 13 בישולים ב-37 הופעות.

בספרד ניתחו שוב את הסיכויים שמסי יישאר. נכתב שאולי מסי תמיד היה דווקא יותר ארגנטינאי ממה שחשבו. שמאחורי הדימיון השקט, ישנן רגשות נסתרים והתפרצויות קטנות ובלתי צפויות. ההשפלה נגד באיירן מינכן (8:2) הייתה רק החותמת הסופית לכך שהדברים משתבשים. בכל מקרה, זה שייך להיסטוריה. נכתב כי מסי מצא שותף מפתיע כמו רונאלד קומאן שהבין לליבו ופגע בול עם שינוי המערך ל-3:5:2 וכעת בארסה נראית אחרת לגמרי.

שער עיתון "ספורט" | צילום מסך: "ספורט"

"הוא שוב נהנה מכדורגל. הוא משחק טוב, מבקיע שערים ומנצח. קומאן נתן לו ביטחון בתקופה החלשה שלו". עוד נכתב כי העזיבה של לואיס סוארס וארתורו וידאל אילצה את מסי לחפש שותפים חדשים והוא מצא את פדרי המצוין שמציג כימיה נהדרת איתו. "מסי כבר לא מביט בחוסר אמון במאמנים ובחבריו לקבוצה", הסבירו ב"רדיו קטלוניה". הוא גם משתף פעולה טובה יותר עם אנטואן גריזמן ועוסמאן דמבלה. נכתב כי האנרגיה של הצעירים הדביקה גם את המבוגרים והפיאסקו של בארסה נעצר כשמסי חזר להיות מסי".

גם בחירתו של ז'ואן לאפורטה לנשיא המועדון, המועמד המועדף מצד מסי, שיפרה את התחושה שלו. כעת הנשיא צריך לשכנע את מסי שהפרויקט הספורטיבי חזק מספיק כדי לזכות בליגת האלופות מה שלא קרה מ-2015, כאשר מ-2017 ואילך בארסה תמיד מסיימת את דרכה במפעל בתבוסה. גם העובדה כי הגיע יחד עם בנו להצביע הייתה מעין מחווה סמלית ותמונה למזכרת, נכתב בתקשורת.

לאפורטה כבר החל לעבוד. לפי דיווח ב"ספורט", הנשיא נפגש עם המאמן רונאלד קומאן בשיחה ראשונה לגבי תכנון העונה הבאה. כמובן שלא בטוח שהמאמן ההולנדי ישמור על משרתו. בינתיים הם צפויים לדון לגבי הסגל בעונת 2021/22. אריק גארסיה, ג'ורג'יניו ווינאלדום וממפיס דפאי נמצאים על הכוונת וכך גם ארלינג הולאנד שעסקת צירופו, אם וכאשר, תהיה יקרה וקשה הרבה יותר, בזמן ששחקנים אחרים צפויים לעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי