מנצ'סטר סיטי ירדה ממסי; נחשפו הדרישות של הולאנד

ליאו מסי חוגג | Xavier Bonilla/NurPhoto via Getty Images

"התיק נסגר", הכריזה הכותרת בשער "ספורט". לפי הדיווח, האנגלים הבינו כי צירופו של קפטן ברצלונה בלתי אפשרי והוא יאריך את חוזהו. "רק קריצה שלו תשנה את המצב". "סאן": החלוץ רוצה להיות המשתכר הגבוה באנגליה

(גודל טקסט)

עונת 2020/21 עוד ממש בעיצומה אך לא מעט שחקנים גדולים מסיימים חוזה הקיץ. מנצ'סטר סיטי חיזרה ארוכות אחרי ליאו מסי ורצתה להחתימו כבר בקיץ. על פניו לא חסרות סיבות לכך שזה ייקרה: היכולת הכלכלית, החיבור לפפ גווארדיולה וגם הרצון אולי לטעום מליגה גדולה נוספת כמו הפרמיירליג. הבוקר (רביעי) דווח ב"ספורט" כי הקבוצה של פפ ירדה מהרעיון לצרף את קפטן ברצלונה. על אף שהארגנטינאי יהיה שחקן חופשי בעוד 90 ימים, במועדון בטוחים שהוא יאריך את חוזהו בקאמפ נואו ולא רוצים לבזבז אנרגיות מיותרות וזמן.

"סיטי-מסי – התיק נסגר", נכתב בכותרת ענק בשער העיתון. סיטי רוצה לצרף חלוץ לאור הפרידה מסרחיו אגוארו על כך הודיעה הקבוצה ביום שני ובין המועמדים נמצאים כזכור ארלינג הולאנד מבורוסיה דורטמונד, הארי קיין מטוטנהאם ורומלו לוקאקו מאינטר. "בסיטי לא רוצים לצאת להתקפה כשנראה שאי אפשר להפוך את ההעברה הזו למציאות. רק קריצה של מסי יכולה לשנות את הגישה הנוכחית", נכתב.

לפיכך, מסי כמובן לא יגיע במקומו של אגוארו שהודיע על עזיבתו ביום שני אך ייתכן שהם יתאחדו בברצלונה. בספרד נטען כי אגוארו כבר הבהיר לקטלאנים שהוא רוצה לשחק שם וההערכות הן שצירופו יוכל לעזור בשכנוע מסי להישאר. אולם, המאמן רונאלד קומאן לוחץ לצרף את ממפיס דפאי שיסיים את חוזהו בליון.

"התיק נסגר". האמנם? | צילום מסך: "ספורט"

בספרד כבר דווח כי מסי לא ממהר לקבל החלטה ורק בסוף העונה יצהיר בפומבית מה החליט. הקפטן שהפך גם לשיאן ההופעות של הקבוצה איי פעם, מתמקד בניסיון לזכות בדאבל עם הקבוצה. בארסה רחוקה ארבע נקודות מאתלטיקו מדריד המוליכה ובגמר הגביע תפגוש את אתלטיק בילבאו. מסי מודל 2021 שונה מהשחקן של תחילת העונה כאשר כבש כבר 19 שערים מהשנה החדשה. הנשיא ז'ואן לאפורטה אופטימי לגבי הסיכוי שימשיך.

ובחזרה לסיטי, לפי "סאן", הולאנד כבר הציב דרישות למועדון כדי שיצטרף – התנאי הוא להיות המשתכר הגבוה ביותר בפרמיירליג עם שכר בגובה 600 אלף ליש"ט לשבוע. שווי העסקה הכולל, יחד עם סכום העברה וחוזה לחמש שנים, יהיה מעל 300 מיליון ליש"ט. דורטמונד דורשת 154 מיליון ליש"ט עבורו, אם כי בשנה הבאה הוא יוכל לממש את סעיף היציאה בגובה 75 מיליון יורו מה שעשוי לגרום לגרמנים להתגמש במחיר.

סוכנו מינו ראיולה כבר הבהיר כי היחסים העכורים עם פפ גווארדיולה לא ישפיעו על אפשרות העסקה: "סגרתי את הספר הזה מזמן", סיפר בריאיון ל"גרדיאן" אתמול. הואלנד יפגוש את סיטי בקרוב מאוד במסגרת רבע גמר ליגת האלופות בעוד שישה ימים במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות במדי בורוסיה דורטמונד.

ארלינג הולאנד | Lukas Schulze – UEFA/UEFA via Getty Images

קרל היינץ רומניגה, האיש החזק בבאיירן מינכן, התייחס בריאיון ל"בילד" לסיכוי שהולאנד יחתום בבאיירן כפי שעשה למשל רוברט לבנדובסקי ולפניו מאטס הומלס ומריו גצה. "אני לא יודע מהיכן השמועות האלה מגיעות", הצהיר רומניגה. "יש לנו את החלוץ הטוב ביותר בעולם, רוברט לבנדובסקי, והוא חתם עד 2023. לפי היכולת שלו, המקצועניות שלו והדרך בה הוא מתאמן, זה גם לא יהיה החוזה האחרון". כשנשאל האם אין מקום להולאנד בבאיירן, ענה: "כמו שאמרתי, השחקן הטוב ביותר בעמדה הזו כבר משחק אצלנו. הוא בדרך לשבור את שיאו של גרד מולר (40 שערים לעונה בבונדסליגה). הוא בפיק של הקריירה שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי