"חצי סגל על המדף": המהפכה הגדולה של ריאל מדריד בקיץ

זינדין זידאן | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

על מנת לצרף את אמבפה והולאנד שיעלו הרבה מאוד כסף, הבלאנקוס מתכננים להיפטר משחקנים רבים. לא רק מרסלו ואיסקו והמושאלים על הכוונת אלא גם מעמדם של אסנסיו ומיליטאו נפגע. אופטימיות זעירה לגבי ראמוס?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

למרות העונות הטובות של קארים בנזמה, קשה להגיד שריאל מדריד הצליחה להתגבר על עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו. לראייה, העונה הבלאנקוס כבשו 49 שערי ליגה בלבד בחלוף 28 מחזורים – הרקורד הכי גרוע שלהם מאז עונת 2006/07. זה לא סוד שריאל שמה לה למטרה לצרף את קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד, שני הכוכבים הגדולים בכדורגל העולמי, ולשם כך היא זקוקה להרבה מאוד כסף. לפי "מונדו דפורטיבו", מחצית מסגל הבלאנקוס יעמוד למכירה הקיץ.

למרות השנתיים המסויטות של אדן הזאר, מסתמן כי קשר הכנף הבלגי שנרכש בסכום עתק – יקבל הזדמנות גם בעונה הבאה. ברשימה השחורה ניתן למצוא כצפוי את גארת' בייל, המושאל לטוטנהאם, ששכרו הכבד מעיק על המועדון, איסקו ומרסלו שהפכו לשחקנים שוליים העונה ומסיימים חוזה ב-2022 וגם מריאנו דיאס, אלברו אודריוסולה ודני סבאיוס. לוקה יוביץ' שנרכש ב-60 מיליון יורו והושאל לאיינטרכט פרנקפורט פתח את הקאמבק בגרמניה בסערה אך דעך לאחר מכן.

השחקנים היותר מעניינים שעשויים לסיים את דרכם בלבן הם אדר מיליטאו, שחקן ההגנה היקר בתולדות המועדון (נרכש ב-50 מיליון יורו מפורטו ולא הצליח להשתלב) שרשם רק שבע הופעות העונה, מרטין אודגור שמושאל לארסנל ושווי מוערך ב-60 מיליון יורו, ואפילו מרקו אסנסיו שזכה לגב נרחב מצד המאמן זינדין זידאן אך לא חזר ליכולת שאפיינה אותו בעבר.

אסנסיו. כבר לא חסין? | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

לכל אלה יש להוסיף את לוקאס ואסקס שסרב להצעה האחרונה של המועדון להאריך את חוזהו. וגם הקפטן סרחיו ראמוס שנראה יותר ויותר מחוץ למועדון. לגבי הבלם, הוריו של ראמוס שהתראיינו בתוכנית "Jugones" דווקא הביעו אופטימיות לגבי האפשרות שהבלם שהספרדי שחגג את יום הולדתו ה-35 אמש – ימשיך. "היחסים נהדרים כתמיד", אמרה אימו בעוד אביו הסביר: "הוא רגוע ובטוח שימשיך". רפאל וראן מחזיק בחוזה עד 2022 אם כי בבלאנקוס מרגישים שהכיוון שלו הוא לא להמשיך ועל כן ייאלצו למכור אותו בקיץ כדי שיעזוב בחינם.

"קיץ עמוס מאוד צפוי במדריד", נכתב לסיכום. בשער ה"אס" התייחסו שוב לשני המועמדים לרשת את המאמן זידאן שגם עתידו לוט בערפל – יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה שמוערך מאוד וכן ראול, שחקן העבר האגדי שעושה עבודה טובה בקסטיליה. תומאס רונסרו, אחד מפרשני ה"אס", כתב: "לב או ראול? – אין שאלה בכלל, בטח שראול". הוא מסביר כי לב מאמן מוערך אך יסבול מ"צונאמי" כמאמן ריאל ששונה מאוד מהלחץ בנבחרת גרמניה. "ראול אגדה במועדון כפי שהיה זידאן, המדרידיסימו זורם בעורקיו מאז שהיה בן 15 והוא מוכן לקבל את התפקיד. הוא מכיר את ריאל כמו את בני משפחתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי