"כבר יודע איך לשמור על מסי": לאפורטה יגיש לקפטן הצעה בקרוב

ליאו מסי, ז'ואן לאפורטה | David Ramos/Getty Images

בספרד נטען כי נשיא ברצלונה כבר בדק את המצב הכלכלי ויפגש עם הכוכב בשבועות הקרובים. "מחשבות העזיבה שהיו בקיץ נעלמו". וגם: פאטי מדבר על הפציעה, פיקה עשוי להיות כשיר לקלאסיקו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בספרד דווח אתמול (רביעי) כי מנצ'סטר סיטי החליטה לרדת מצירופו של ליאו מסי בקיץ. אלה היו חדשות טובות לברצלונה ואחרי שנשיא המועדון, ז'ואן לאפורטה, כבר הבהיר למסי הן באופן פרטי והן באופן ציבורי דרך התקשורת, על הרצון שיישאר – מגיע השלב הבא. בספרד דווח, הן ב"מארקה" והן ב"ספורט" המזוהה עם הקטלאנים כי לאפורטה יפגש עם הקפטן בשבועות הקרובים. "לאפורטה כבר מוכן לשמור על מסי", נכתב ב"מארקה"

שלושה חודשים נותרו לסיום החוזה ובבארסה רגועים. לאפורטה, ששם לו למטרה עליונה להשאיר את השחקן הטוב בהיסטוריה של המועדון, כבר קיים בדיקות ראשוניות לגבי המצב הכלכלי של המועדון והוא נמצא בקשר רציף עם רונאלד קומאן. הוא יגיש למסי מכובדת. די ברור שמסי יקבל הצעה לחוזה נמוך משכרו הנוכחי בשל מגיפת הקורונה, אך בבארסה יודעים שמה שחשוב למסי הוא פרויקט ספורטיבי מנצח.

במועדון מניחים כי על אף ההדחה נגד פריז סן ז'רמן, מסי ראה את משחק הגומלין באור חיובי והוא מאמין בצעירי הקבוצה כמו פרנקי דה יונג, סרג'יניו דסט, אנסו פאטי וופדרי. מסי לא צפוי להכריע בעניין אלא לחכות לסיום העונה כשהקבוצה יכולה לזכות בדאבל. "במועדון בטוחים הנחישות שהייתה לו לעזוב בקיץ האחרון – כבר איננה".

ביום שני הקרוב תפגוש בארסה את ויאדוליד בקאמפ נואו כשהיא בכושר מצוין וניצחה ב-12 מ-13 משחקי הליגה האחרונים שלה. ג'רארד פיקה אמנם לא יהיה כשיר למשחק הזה אך במועדון אופטימיים שיגיע בזמן לקלאסיקו כעבור חמישי ימים נגד ריאל מדריד, משחק חשוב מאוד במאבק האליפות. הבלם שנפצע בגומלין חצי הגמר נגד סביליה, החל להתאמן עם כדור. "אעשה הכל כדי לחזור בהקדם האפשרי", אמר פיקה.

מי שחזרתו למגרשים אינה ידועה הוא אנסו פאטי שפתח את 20/21 בסערה עם חמישה שערים וארבעה בישולים בעשר הופעות, עלול שלא לשוב העונה. הספרדי הצעיר לא שיחק מאז השבעה באוקטובר ושיתף את העצב שלו באינסטגרם.

"לפני כמה שנים הייתה לי פציעה קשה וכמעט שנה שלא יכולתי לחזור לשחק. היו הרבה ימים של סבל וכאב אבל גם הרבה למידה. זה עזר לי להעריך את הפרטים הקטנים. עם משפחתי וכל אנשי המקצוע שעזרו לי, הבטחתי לעצמי להמשיך לעבוד קשה מתמיד כדי לעשות את מה שאני הכי אוהב". המצב הנוכחי דומה: "למרבה המזל, עכשיו אני צריך להתמודד עם אותה הסיטואציה, אבל אעשה זאת עם אותה המנטליות. אני רוצה להודודת לכל אלה שתומכים בי יום ויום. לא משנה כמה מכשולים יהיו, תמיד תהיה לי אשליה להמשיך להילחם על חלומותיי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי