לא רק הולאנד: שחקני ההתקפה שעשויים לחתום בברצלונה הקיץ

לאוטרו מרטינס, ליאו מסי
לאוטרו מרטינס, ליאו מסי | Mauro PIMENTEL / AFP

בעקבות המאבק העיקש על חלוצה של דורטמונד, ב'מונדו דפורטיבו' פרסמו רשימת אלטרנטיבות שעשויה לשכנע את הפרעוש להישאר. שלושה ארגנטינאים בפנים, גם נציג מפתיע מבנפיקה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

פרט למו"מ לגבי הארכת חוזהו של ליאו מסי, המטרה העיקרית של ברצלונה לקראת העונה הבאה נותרה החתמתו של חלוץ דורטמונד ארלינג הולאנד. אולם, במועדון הקטאלוני מבינים כי המאבק על הנורבגי לא יהיה פשוט, ולאחר הדיווח בספרד לפיו בחר לחתום בריאל מדריד, ב'מונדו דפורטיבו' פרסמו מספר אלטרנטיבות במקרה שהעסקה הגדולה לא תצא לפועל.

תחילה בעיתון הקאטלוני סימנו את שני החלוצים הפותחים של אינטר. לאוטרו מרטינס מחוזר על ידי ברצלונה כבר למעלה משנה, אך גם שמו של רומלו לוקאקו עלה. בידיעה נכתב כי אינטר סובלת מקשיים כלכליים בעקבות נסיגתה של קבוצת 'סונינג' הסינית ולמרות שהבלגי נחשב לחלוץ איכותי יותר ייתכן שדווקא בן ארצו של מסי, שמשתף איתו פעולה בנבחרת ארגנטינה יהיה זה שישכנע את הפרעוש להישאר.

השם הבולט ברשימה הוא הארי קיין, שעשוי לעזוב את טוטנהאם, בעקבות העונה האישית הנהדרת שלא עוזרת לתרנגולים להתרומם. החלוץ האנגלי לעומת הולאנד, לא זוכה לביקוש רב מצד הקבוצות הגדולות ולכן הצעה טובה עשויה לגרום לו לעבור לספרד כבר בקיץ.

הארי קיין חוגג | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

הנציג היחיד בליגה הספרדית שמופיע הוא אלכסנדר איסאק מריאל סוסיאדד, כאשר ברצלונה שקלה לצרף אותו לפני שהחתימה את מרטין בריית'וויט בחודש מארס 2020, עם זאת יש לציין כי לדורטמונד יש אופציית רכישה על השבדי והדבר עשוי לצאת לפועל במקרה שהולאנד יעזוב רשמית.

שמות נוספים ופחות נוצצים שצוינו הם פאולו דיבאלה שחווה עונת שפל ביובנטוס אחרי שנבחר לשחקן העונה בסרייה א', סרחיו אגוארו ממנצ'סטר סיטי וממפיס דפאי מליון שמסיימים את החוזה בקיץ ויכולים להגיע בחינם, ודרווין נונייס בן ה-21 המשחק בבנפיקה ובנבחרת אורוגוואי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי