Sport1 Banner

קומאן על דבריו של קלופ: "מיותר לזלזל במועדון כמו ריאל מדריד"

ליאו מסי, רונאלד קומאן | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מאמן ברצלונה יצא להגנת הבלאנקוס רגע לפני המשחק: "בחרו לשפץ בתזמון נכון, אני בטוח שהמגרש יהיה בסדר מחר". שופט הקלאסיקו נפצע, השופט שהרחיק את מסי יחליפו. פיקה וסרג'י רוברטו בסגל

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל יעצור מחר (שבת) את נשימתו לנוכח אחד מהמשחקי הגדולים ביותר שהענף יכול לספק – ברצלונה נגד ריאל מדריד, הקלאסיקו. המשחק, שייערך באצטדיון אלפרדו די סטפאנו לראשונה, קריטי בנוגע למאבק האליפות, מעבר ליוקרה הרבה שמסביבו.

באופן קצת ומוזר וקצת מצחיק, מי שהיה אמור לשפוט את ההתמודדות הוא מתאו לאוס, השופט הבכיר בספרד. היום התפרסם כי הוא סובל מבעיה בשריר, ועל כן מי שישמש כשופט הראשי יהיה חיל מנסאנו, אשר שובץ תחילה לשמש כשופט הרביעי במשחק. מנסאנו, אגב, הוא השופט ששלף לליאו מסי את הכרטיס האדום היחיד שלו בבארסה, בהפסד בגמר הסופרקופה לאתלטיק בילבאו לפני כשלושה חודשים.

בספרד ניתחו היום את ההרכב איתו צפוי לעלות רונאלד קומאן, שימשיך במערך של שלושת הבלמים שהביא את בארסה להצלחה בתקופה האחרונה. ג'רארד פיקה עדיין בספק למשחק בעקבות הפציעה בברך. הוא לא צפוי לשחק, וגם אם יהיה בסגל, לא יפתח. הוא זומן היום לסגל הרחב שכולל 23 שחקנים, אך ייתכן כי ינשור ממנו. כך גם לגבי סרג'י רוברטו, שנכלל בסגל הרחב אחרי שלא שיחק בחודשיים האחרונים.

ג'רארד פיקה | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

נראה כי ההתלבטות היא בין רונאלד אראוחו לאנטואן גריזמן. אם גריזמן יפתח, פרנקי דה יונג ישחק במרכז ההגנה כאחד משלישיית הבלמים לצד אוסקר מינגסה וקלמנט לנגלה. אם אראוחו יעלה ב-11, ההולנדי ישחק בקישור ופדרי יוסט לעמדה קדמית יותר. עוסמאן דמבלה ישחק עם ליאו מסי בהתקפה. ג'ורדי אלבה וסרג'יניו דסט ישחקו באגפים.

ברצלונה נמצאת כרגע במקום השני בטבלה בפער של נקודה מאתלטיקו מדריד שבפסגה וניצחון יעלה אותה, לפחות זמנית, למקום הראשון. ריאל כרגע במקום השלישי – שתי נקודות פחות מבארסה ושלוש נקודות פחות מאתלטיקו.

המשחק קריטי מאוד גם בגלל המאזן הפנימי. כידוע, במקרה של שוויון נקודות בליגה הספרדית הקבוצה שמקבלת עדיפות היא לא זו עם הפרש השערים הטוב יותר, אלא זו בעלת המאזן הטוב ביותר במשחקים בין הקבוצות. אחרי שהבלאנקוס ניצחו 1:3 בקאמפ נואו בסיבוב הראשון, הקטלונים חייבים להגיב, והם ינסו לרשום ניצחון ליגה שביעי ברציפות.

אנטואן גריזמן | Pressinphoto / Icon Sport

קומאן אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים עם ביטחון, אבל גם ריאל השתפרה ונילחם עד הסוף. המשחק מחר חשוב מאוד במאבק. התוצאה לא תכריע את זהות האלופה כי יהיו עוד משחקים רבים, אבל היא בהחלט תהיה משמעותית בטבלה. ניצחון יעניק לנו בוסט מוראלי. פיקה וסרג'י רוברטו חשובים לנו מאוד אבל חסר להם כושר משחק, הם נלהבים לעזור לנו".

קומאן התייחס לדבריו של יורגן קלופ, מנג'ר ליברפול, שטען כי אצטדיון אלפרדו די סטפנו הוא מגרש אימונים: "מיותר לזלזל במועדון גדול כמו ריאל מדריד, הם בחור בתזמון הכי נכון לשפץ את הסנטיאגו ברנבאו. אני בטוח שהמגרש מחר יהיה בסדר גמור".

חשיבותו של מסי: "אני אף פעם לא מודאג ממנו ומקווה שהוא יהיה מכריע עבורנו. אנחנו צריכים שיהיה לו משחק טוב ושהוא יוכל לנהל את ההתקפה, אבל לפני הכל אנחנו צריכים לקבל את בארסה הטובה ביותר". אחרי שזידאן אמר שמסי צריך להישאר בבארסה, קומאן נשאל על ראמוס: "אי אפשר להשוות ביניהם, אבל אני מקווה שראמוס ישאר במדריד ושמסי ישאר איתנו".

סרחיו ראמוס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי