התנאי לאגוארו ו"אסטרטגיית הולאנד": התכניות של ברצלונה

ז'ואן לאפורטה | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

הנשיא לאפורטה הגיע למתחם האימונים וכבר חושב על שיפוץ החוד לעונה הבאה. הארגנטינאי יצטרך לחתום על חוזה נמוך יחסית כדי לשחק עם מסי. לגבי הנורבגי, ינסו לשכנעו להמשיך עוד עונה בדורטמונד. ואיזו הבטחה קיבל?

(גודל טקסט)

ז'ואן לאפורטה הגיע אתמול (שני) למתחם האימונים של ברצלונה כדי להצטלם לתמונה הרשמית עם השחקנים ולאחל להם בהצלחה בגמר הגביע ביום שבת נגד אתלטיק בילבאו (22:20, שידור ישיר בספורט 4). למרות שהקבוצה עדיין יכולה לזכות העונה בדאבל בליגה הספרדית רחוקה נקודה בלבד מהמקום הראשון – הנשיא כבר עומל על העונה הבאה והדגש יהיה על חיזוק בחלק ההתקפי. שני השמות ידועים: סרחיו אגוארו שמסיים את חוזהו במנצ'סטר סיטי, וארלינג הולאנד מבורוסיה דורטמונד.

לפי דיווח ב"ספורט", הקטלאנים רוצים לצרף את מי שנחשב לחברו הטוב של ליאו מסי בנבחרת, אך הבהירו כי על מנת להגשים את חלומו ולשחק בקאמפ נואו עליו להתגמש ולהסכים לחוזה נמוך יחסית. בסיטי החלוץ השתכר כ-12 מיליון יורו. בברצלונה זה לא יהיה המצב וינסו לשכנעו שחוזהו יתבסס בעיקר על בסיס ביצועים אישיים כמו מספר שערים וקולקטיביים – זכייה בתארים.

גם יובנטוס מעוניינת באגוארו על פי הדיווחים והם יוכלו לשלם לו יותר בהתאם לשיעור המס במדינה, אך בבארסה מאמינים שאגוארו יתפשר. על אף הפציעות הרבות מהן סבל העונה, בקבוצה רואים באגוארו שחקן מנוסה שיעזור לסגל הצעיר וכמובן שהוא מכריא הת הליגה הספרדית היטב. מי שעתיד לעזוב הוא מרטין בריית'וויט שהגיע מלגאנס בחורף שעבר. לפני כחודש דווח בספרד כי הארגנטינאי כבר סיכם בבארסה.

השם הגדול שנמצא על הכוונת הוא הולאנד. "בארסה קובעת את האסטרטגיה לגביו" נכתב בכותרת ב"מונדו דפורטיבו". לאור המצב הכלכלי הבעייתי, בארסה לא תוכל לצרפו הקיץ. בקבוצה רוצים לשכנעו להמתין עוד עונה במדי הצהובים-שחורים וכך יוכל להגיע במחיר נמוך משמעותית – 75 מיליון יורו, סעיף השחרור.

בבארסה מסתמכים על שני דברים: ראשית, דורטמונד הבהירה כי אינה רוצה למכור אותו בקיץ הזה בעד שום הון שבעולם. שנית, במועדון בטוחים שהולאנד ירצה לשחק לצד ליאו מסי ושבבארסה הוא יהיה הכוכב הגדול ביותר לאחר עזיבתו של הקפטן, בעוד קיליאן אמבפה הוא האובססיה ושחקן הרכש המועדף על פני ריאל מדריד.

שער עיתון "מונדו דפורטיבו" | צילום מסך: "מונדו דפורטיבו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי