דיווח בספרד: אגוארו סיכם בברצלונה, יחתום עד 2023

על פי 'אס', החלוץ הארגנטינאי של מנצ'סטר סיטי וחברו הקרוב של ליאו מסי, יגיע ללא תמורה בקיץ ויהיה הרכש הראשון של ז'ואן לאפורטה

(גודל טקסט)

רק אתמול (שבת) סרחיו אגוארו שבר בצורת של למעלה משנה ללא כיבוש בפרמיירליג במהלך הניצחון של מנצ'סטר סיטי על פולהאם, אך על פי הדיווחים בספרד החלוץ הארגנטינאי ישחק בקרוב מאוד בקבוצה חדשה. הבוקר פורסם ב'אס' הספרדי כי אגוארו סיכם את תנאיו בברצלונה ויחתום בקבוצה עד 2023.

כזכור רק לפני מספר ימים דווח בארגנטינה כי הנשיא החדש ז'ואן לאפורטה הגיש הצעה רשמית חלוץ שמסיים את חוזהו בקיץ, במטרה לשכנע את ליאו מסי להישאר במועדון גם בעונה הבאה, ואם מסתמכים על הדיווח מהבוקר, נראה כי המו"מ בין הצדדים הסתיים ובקרוב מאוד תגיע גם החתימה רשמית.

עוד מוסיפים כי צירופו של אגוארו לא יבוא על חשבון ארלינג הולאנד שהפך ליעד המרכזי של הקטאלונים ומציינים כי החלוץ של מנצ'סטר סיטי יהיה על תקן 'הנריק לארסון' – שחקן שיביא את הניסיון שלו לשחקנים הצעירים ויכריע משחקים מהספסל.

יש לציין כי אף שחקן מחוץ לברצלונה לא שיתף פעולה ביותר משחקים עם מסי מאגוארו שמכיר אותו כבר מהנבחרות הצעירות וזכה ביחד עם הפרעוש במדליית זהב עם ארגנטינה באולימפיאדת בייג'ין בשנת 2008. בסך הכל לשניים 86 הופעות רשמיות משותפות והצמד בישל אחד לשני 17 שערים משותפים.

ארלינג הולאנד | INA FASSBENDER/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי