מסי התרגש, קומאן דיבר על עתידו: ברצלונה חוגגת זכייה בגביע

ליאו מסי | Pablo Morano/BSR Agency/Getty Images

בקטלוניה חגגו את ה-0:4 המוחץ על בילבאו והכוכב שעדיין לא ידוע אם יישאר במועדון הודה: "מאוד מיוחד להניף גביע כקפטן". המאמן יודע מה הוא צריך לעשות כדי להמשיך, פיקה הביך את דמבלה ומה צייצה ריאל מדריד?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

שנה קשה במיוחד עברה ועדיין עוברת על ברצלונה, אבל אמש (שבת) זכינו להתפוצצות של אחת הקבוצות הטובות בעולם. עתידו של ליאו מסי בקטלוניה עדיין בסימן שאלה ונראה שרק בסיום העונה נדע אם הסמל הבלתי מעורער של ברצלונה עוזב אותה לראשונה או שמא מאריך חוזה כנראה בפעם האחרונה בחייו, אבל אתמול הוא כיכב והוביל את הקבוצה בה הוא משחק מילדות ל-0:4 על אתלטיק בילבאו ולזכייה בגביע המלך הספרדי לעונת 2020/21 – כששני השערים האחרונים במשחק הם בהחלט מהיפים שראינו העונה, בוודאי השלישי שצפוי להיות מועמד לשער השנה באירופה.

צפו בתקציר ה-0:4 המופלא בגמר על בילבאו

ז'ואן לאפורטה, הנשיא שנבחר לכהונה מחודשת לפני כחודש, המשיך להציג דעה נחושה לפיה מסי יישאר במועדון ואמר למיקרופונים לאחר הזכייה בגביע: "ליאו הוא השחקן הכי טוב בעולם, הוא אוהב את ברצלונה ואנחנו נעשה את כל שביכולתנו כדי להשאירו. זה הרצון של כולנו". הנשיא גם שיבח את עבודתו של רונאלד קומאן ונראה שגם המאמן ההולנדי ימשיך על הקווים בקאמפ נואו.

ומה היה למסי לומר? קפטן ברצלונה הגיע אתמול ל-31 שערים בכל המסגרות העונה וזוהי למעשה השנה ה-13 ברציפות שהוא לא יורד מרף 30 השערים. אחרי הצמד המרהיב אמש הוא לא התייחס לעתידו, אבל כן אמר: "זהו יום שמח עבור כולנו, זכינו בתואר עם ניצחון מוצדק מאוד. זה מאוד מיוחד להיות הקפטן של המועדון שאני אוהב כל חיי ומיוחד מאוד להניף גביע כקפטן".

ליאו מסי מניף את גביע המלך | Fran Santiago/Getty Images

אחרי שזכתה בגביע ומליגת האלופות הודחה כבר בשמינית הגמר, לברצלונה תהיה כעת מטרה לרדוף ולהשיג את אתלטיקו וריאל מדריד בליגה. "מאוד מוזר לשחק בלי קהל ביציעים ולא לחגוג עם המשפחה, אבל לצערי זו המציאות שאנחנו חיים איתה כרגע", המשיך מסי שזכה בתואר ה-35 שלו עם ברצלונה, "זו שנה קשה מאוד ואנחנו נצטרך להמשיך להילחם ולנסות לעמוד במשימה החשובה לזכות בליגה".

קפטן נוסף הוא ג'רארד פיקה, שבחגיגות על הדשא נצפה מתבדח על חשבון עוסמאן דמבלה ואומר לו "לך תצטלם אחרי כל הכסף שהשקיעו בך" ומול המצלמות היה רציני יותר והצטרף לדברי מסי: "זו שנה קשה מאוד בכדורגל, קצת כמו בחיים, לפעמים אתה נופל וצריך לדעת כיצד לקום. הקבוצה הצליחה להפוך את הקערה על פיה ואני שמח שהצגנו יכולת כזו טובה. נכון שלא זכינו בתחרות הכי חשובה, אבל ברגעים קשים אחרי סבל רב, ניצחון כזה הוא מאוד חשוב. אני שמח גם עבור קומאן וכל הצוות".

מי שנבחר למצטיין המשחק הוא ליאו מסי, אבל מספר כלי תקשורת בקטלוניה בחרו בפרנקי דה יונג שהציג את אחד ממשחקיו המשובחים מאז שנרכש מאייאקס ובוודאי רשם את אחת ההופעות שהזכירו לרבים מדוע הו הוא נרכש בגיל כה צעיר תמורת 75 מיליון יורו. זה היה תואר ראשון עבור דה יונג בברצלונה ועל כך אמר: "זה היה כל כך חשוב שנזכה אחרי זמנים קשים שעברנו. אני מאושר".

המאמן רונאלד קומאן ניסה לצנן מעט את ההתלהבות וסיכם: "זכינו בתואר הראשון שלנו העונה וכעת אנחנו נמשיך להילחם גם בליגה. עתיד של מאמן בכל מועדון תלוי בתארים ובניצחונות וכמובן שהזכייה הזו הייתה חשובה עבורי, אבל מעל הכל היא של השחקנים שנלחמו על כל ניצחון אפשרי מתחילת העונה. אני גאה להיות מאמן ברצלונה והזכייה הזו הראתה כמה המועדון הזה רעב. אם אמשיך או לא בקבוצה, זו לא החלטה שלי, אבל יש לי חוזה לעוד עונה ובסוף העונה נראה במה זכינו…בברצלונה אתה צריך לזכות בתארים ואני מודע לכך. התואר מראה שאנחנו בכיוון הנכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי