"לגביע יש רק מלך אחד": בספרד עשו כבוד לליאו מסי

בקטלוניה הכתירו את הכוכב לשליט המפעל אחרי שהפך לשיאן הכובשים בגמר, והביעו אופטימיות כי הזכייה בתואר תשכנע אותו להישאר. במדריד קראו לו: "צמד ותגיד שאתה נשאר". וגם: הסרטון מהחגיגות שממחיש את גדולתו

(גודל טקסט)

ליאו מסי זכה אמש (שבת) בתואר ה-35 כשחקן ברצלונה, לאחר שהוביל אותה להנפת גביע המלך עם צמד שערים ב-0:4 על אתלטיק בילבאו בגמר, ובספרד מתמוגגים פעם נוספת מהופעה אדירה של הארגנטינאי שחזר לחייך כמו בימים הגדולים שלו במועדון מקטלוניה. "לגביע יש רק מלך אחד", נכתב בכותרת ה"ספורט" על מי שהפך לגדול הכובשים בהיסטוריה במעמד הגמר של המפעל.

בזכות שני הכיבושים שהשיג תוך ארבע דקות נגד בילבאו, קפטן ברצלונה עקף את תלמו סארה והגיע לתשעה שערים בגמר גביע המלך בקריירה. בנוסף, הוא הפך לשחקן הראשון בתולדות המפעל שמבקיע בשבעה גמרים שונים והשני בלבד שרושם צמד בשני משחקי גמר שונים (סארה עשה זאת לפניו), כאשר הקודם היה נגד אותה בילבאו בגמר 2015.

מסי גם עלה למקום הרביעי בטבלת הכובשים של גביע המלך בכל הזמנים, עם שערו ה-56 במסגרת זו, אחד יותר מאדמונדו סוארס. "זה המפגש המחודש של מסי עם גביע, דבר שהוא בוודאות ייקח בחשבון כשיצטרך להחליט על עתידו. בארסה זכתה בתואר בסטייל של אלופה, עם ניצחון מוחץ שמאפשר לה לחשוב שזכייה בליגה עדיין אפשרית. וכך, כשמסי מניף את הגביע, נשאר הרושם שהכל עדיין אפשרי במאבק נגד ריאל מדריד ואתלטיקו", הביעו אופטימיות ב"ספורט" בנוגע למאבקי האליפות ולסיכוי שהכוכב יאריך את חוזהו במועדון.

גמר בלתי נשכח. מסי מניף את הגביע | Antonio Pozo / Pressinphoto / Icon Sport

סרטון משעשע שצולם במהלך החגיגות של שחקני בארסה על כר הדשא המחיש עד כמה מספר 10 נחשב לאליל לא רק בעיני אוהדי הקבוצה בפרט וחובבי הכדורגל בכלל מסביב לעולם, אלא גם עבור חבריו לחדר ההלבשה. בווידאו ניתן לראות כיצד שחקני ברצלונה עומדים בתור ולא כדי להצטלם עם הגביע, אלא כדי להצטלם עם מסי.

בינתיים, ב"מארקה" המזוהה עם ריאל מדריד ידעו לשבח את כוכב היריבה המושבעת על יכולת מופלאה בניצחון אמש, אך גם ניסו להפעיל עליו לחץ. "מסי, צא ותגיד שאתה נשאר", נכתב באחת הכותרות. "אם ההיבט הספורטיבי הוא העיקר ולא הכלכלי, לליאו יש מעט טיעונים לעזוב בעוד חודשיים וחצי. מה עוד הוא צריך?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי