זה מתקרב: ברצלונה הגישה טיוטת חוזה לאגוארו

סרחיו אגוארו | Gareth Copley/Getty Images

חלוץ מנצ'סטר סיטי בדרך לקטלונים. על פי דיווח בספרד, המו"מ בין הצדדים כבר נמצא בעיצומו והחל שלב ניסוח החוזה. השחקן הסכים לקצץ בשכר אותו הוא מרוויח בקבוצתו הנוכחית, הדבר יביא להישארותו של מסי?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

סרחיו אגוארו קרוב מאוד לברצלונה, כך מדווח היום (שני) בספרד. כזכור, בסוף החודש שעבר מנצ'סטר סיטי הכריזה רשמית על משהו שהיה בגדר שמועה זמן רב – החלוץ הארגנטינאי יעזוב את המועדון בתום העונה לאחר 10 שנים מופלאות, בהן הפך למלך שערי הקבוצה בכל הזמנים, זכה עמה בארבע אליפויות ועוד אחת בדרך.

מאז החלו גל ספקולציות. צ'לסי, פריז סן ז'רמן, יובנטוס, אינטר ומועדונים נוספים הוזכרו כמתעניינות בצירוף אגוארו בעברה חופשית בקיץ, אך שם אחד בלט מעל כולם והיה מקושר לחלוץ עוד לפני ההודעה הרשמית של מנצ'סטר סיטי – ברצלונה.

כעת מסתמנת פריצת דרך במשא ומתן בין הצדדים. על פי דיווח ב"beteve", נרשמה התקדמות גדולה בשבועות האחרונים ברמה כזו שבארסה ונציגיו של אגוארו כבר החלו לנסח את החוזה, וטיוטת חוזה כבר הועברה לחלוץ וסוכניו.

סרחיו אגוארו | Tim Keeton/PA Images via Getty Images

בפרסום נטען כי אגוארו מוכן לקצץ בשכר אותו הוא מרוויח במנצ'סטר סיטי, אשר מוערך בכ-13 מיליון ליש"ט לעונה, והוא עשוי לחתום מיידית לקראת העונה הבאה, כפי שהוא רשאי לעשות החל מחודש ינואר, אז נותרו שישה חודשים לתום חוזהו.

כמו כן, דווח כי מלכתחילה הארגנטינאי כיוון לספרד, ובסביבתו מתלהבים מההצטרפות המסתמנת לברצלונה. בנוסף, לדבר חלק גדול במאמצי השכנוע של המועדון הקטלוני להשאיר את ליאו מסי בקבוצה, שכן יחסיו החברים עם אגוארו בן ארצו ידועה לכל.

ליאו מסי, סרחיו אגוארו | NELSON ALMEIDA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי