כבשה את הפסגה: ריאל מדריד ראשונה אחרי 0:3 על קאדיס

שחקני ריאל מדריד חוגגים | Fran Santiago/Getty Images

הבלאנקוס עקפו זמנית את אתלטיקו מדריד ועלו לראש טבלת הליגה הספרדית, בנזמה להט עם צמד ובישול. סביליה בתמונת האליפות אחרי 0:1 על לבאנטה, תיקו לוויאדוליד ללא וייסמן הפצוע

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בליגה הספרדית נפתח הערב (רביעי), כאשר במוקד ריאל מדריד עלתה, לפחות זמנית, למקום הראשון בטבלה בזכות 0:3 מצוין על קאדיס. בנוסף, סביליה המשיכה בעונה הנהדרת שלה וניצחה 0:1 את לבאנטה במשחק שהעלה אותה זמנית למקום השלישי בטבלה על חשבון ברצלונה. כמו כן, ולנסיה המשיכה להתרסק עם הפסד 3:1 לאוסאסונה ואתלטיק בילבאו נפרדה ב-0:0 בדרבי מבטיס. ויאדוליד, ללא שון וייסמן הפצוע, נפרדה ב-1:1 מאלצ'ה, ו-ויאריאל נכנעה 2:1 מול אלאבס.

קאדיס – ריאל מדריד 3:0

מזל טוב למוליכת הטבלה החדשה, שהשתוותה לאתלטיקו מדריד במספר הנקודות (70), ועלתה על חשבונה לפסגה בזכות המאזן הפנימי הטוב היותר. כעת, הבלאנקוס מייחלים להפסד של הקולצ'ונרוס מול אתלטיק בילבאו במחזור הבא. המפסידה, מנגד, עדיין לא הבטיחה את ההישארות בליגה, מדורגת כרגע במקום ה-13 והפער שלה מהקו האדום עומד על תשע נקודות.

זה היה פשוט בליץ של ריאל מדריד, שכבשה את כל שלושת השערים תוך עשר דקות. החגיגה החלה בדקה ה-30, כשקארים בנזמה כבש בפנדל אחרי עבירה על ויניסיוס ג'וניור בתוך רחבת המארחת. שלוש דקות עברו, והתוצאה כבר עמדה על 0:2. בנזמה הפעם היה על תקן המבשל, כאשר סיפק הגבהה מהצד השמאלי ומצא את ראשו של אלברו אודריוסולה, שהמשיך לרשת. בדקה ה-40 בנזמה השלים צמד נפלא עם נגיחה מקרוב אחרי בישול של קאסמירו, והתוצאה נותרה בעינה עד לסיום. החלוץ הצרפתי העלה את מאזנו ל-21 שערי ליגה העונה – שניים פחות מליאו מסי שבראש טבלת המבקיעים.

קארים בנזמה חוגג | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

לבאנטה – סביליה 1:0

האם האנדלוסים מסוגלים להתמודד על האליפות מול שלושת הגדולות של ספרד? החבורה הפנטסטית של ז'ולן לופטגי עשתה צעד נוסף לעבר הפסגה כאשר התקרבה באופן זמני למרחק של שלוש נקודות בלבד מאתלטיקו מדריד המוליכה, כאשר במאזנה 67 נקודות. זהו גם היה הניצחון הרביעי ברציפות של סביליה, הרצף הפעיל הארוך ביותר מבין כל קבוצות הליגה.

באשר למשחק, את השער היחידי כבש מי אם לא יוסף אן נסירי, שהרשית בדקה ה-53 את שערו ה-16 העונה מבישול של סוסו. מן העבר השני, לבאנטה, שפתחה את העונה בצורה טובה בסך הכל, מאבדת גובה לאחרונה ועקב ההפסד הערב היא נשארת במקום ה-12 בטבלה עם 38 נקודות.

יוסף אן נסירי | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות

אוסאסונה – ולנסיה 1:3
בטיס – אתלטיק בילבאו 0:0
אלצ'ה – ויאדוליד 1:1
אלאבס – ויאריאל 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי