ליאו מסי כיכב עם צמד נהדר, 2:5 לברצלונה על חטאפה

ליאו מסי | Sergio Ruiz / Pressinphoto / Icon Sport

הקטלונים שבו למקום השלישי בליגה אחרי שהפרעוש הבקיע פעמיים וקבוצתו נהנתה גם מעצמי אומלל במיוחד של צ'קלה ושערים מאוחרים של אראוחו וגריזמן בפנדל. שער עצמי גם ללנגלה, אונאל רק צימק מ-11 מטר

קבוצות: ברצלונה חטאפה
(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בספרד הגיע לסיומו בשעת לילה מאוחרת (בין חמישי לשישי) כאשר ברצלונה ניצחה 2:4 את חטאפה הודות לצמד של ליאו מסי ושבה למקום השלישי בטבלה, שעה קלה לאחר שהמוליכה אתלטיקו מדריד גברה 0:2 על הואסקה.

ברצלונה הודיעה היום רשמית על כך שהיא תומכת ברעיון של הקמת "סופרליג" והיה מעניין לראות כיצד תגיב הקבוצה אחרי אירועי הימים האחרונים, שכללו גם הפסד לריאל מדריד בקלאסיקו במחזור הקודם בליגה וכמובן זכייה בגביע רק לפני חמישה ימים, אבל במשחק בו זכינו לקצב מסחרר במחצית הראשונה היא עשתה את שלה וצברה שלוש נקודות נוספות בזכות שחקן אחד יחיד ומיוחד: ליאו מסי.

הקבוצה של רונאלד קומאן אירחה בקאמפ נואו את חטאפה שלא ניצחה בששת המחזורים האחרונים, אבל הפתיעה ביום ראשון את ריאל מדריד כשסיימה מולה ב-0:0 ביתי. בברצלונה לא אפשרו לאורחת לשמור על שער נקי גם הפעם וכבר אחרי שמונה דקות מסי מצא את הרשת בבעיטה לרשת הגבוהה, ארבע דקות בסך הכל אחרי שבעט למשקוף והכדור נחת על הקו ולא עבר אותו במלוא היקפו.

ליאו מסי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

חטאפה אמנם ספגה במהרה וכבשה שער אחד בלבד בחמשת המחזורים האחרונים, אבל השוותה כבר בדקה ה-12 ל-1:1 לאחר שניסיון מסירה של אנחל הסתיים בכך שהכדור פגע בקלמנט לנגלה, הטעה את מארק אנדרה טר שטגן וחדר לרשת.

ברצלונה נראתה קצת בהלם למספר דקות, אבל יצאה ממנו בדקה ה-28 עם שער עצמי נוסף, הפעם לצד השני כמובן ועליו חתום סופיאן צ'קלה שניסה להחזיר כדור לשוער שלו ורשום על אחד השערים הכי אומללים העונה. שש דקות אחר כך ברצלונה כבר עלתה ליתרון 2:3 ושוב היה זה מסי שכבש, הפעם ב"דאבל פס עם עצמו" מכיוון שכדור שבעט מהאוויר פגע בקורה, חזר אליו ומזווית קשה הוא חגג את שערו השני.

ה-1:3 הוביל להאטה בקצב המשחק וחטאפה ניצלה זאת כדי להכניע שוב את טר שטגן ולקבוע 3:2 בדקה ה-69, לאחר ששופטי המסך התערבו ואפשרו לאנס אונאל לצמק מ-11 מטר. בדקה ה-87 הגיע התיקון של הבלם רונלד אראוחו, אז מי שגרם לפנדל הצטרף גם הוא לחגיגה ואת תוצאת הסיום קבע אנטואן גריזמן שגם הוא הוכשל ברחבה ובכבודו ובעצמו ניגש לבעוט, דייק מ-11 מטר ובדקה ה-93 קבע 2:5.

בזכות ה-2:5 על חטאפה, ברצלונה כאמור שוב במקום השלישי עם 68 נקודות ומשחק חסר, במרחק שתי נקודות מריאל מדריד וחמש מהמוליכה אתלטיקו – המשמעות היא שהיא יכולה לעקוף את הבלאנקוס בסוף החודש עם השלמת המשחק החסר. חטאפה נותרה במקום ה-15 עם 31 נקודות, מרחק ארבע בלבד מהקו,

אנטואן גריזמן וליאו מסי | Sergio Ruiz / Pressinphoto / Icon Sport)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי