חזרה לפסגה: 0:2 לאתלטיקו על הואסקה, שני בישולים ליורנטה

אתלטיקו מדריד. חזרה לפסגה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

הספרדי, קראסקו וקוראה המשיכו בכושר הנהדר וסידרו לסימאונה את ראשות הטבלה. הבלגי והארגנטינאי שוב כבשו, המפסידה נותרה מתחת לקו האדום. סוסיאדד ניצחה לראשונה אחרי חמישה משחקים, עם 1:2 על סלטה ויגו

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בספרד ננעל הערב (חמישי) ומירוץ האליפות ממשיך להיות צמוד מתמיד. אתלטיקו מדריד גברה 0:2 על הואסקה מהתחתית ושבה לפסגת בטבלה, יממה לאחר ניצחונה של ריאל מדריד 0:3 על קאדיס. בהמשך, ריאל סוסיאדד חזרה למקום החמישי בזכות ניצחון 1:2 על סלטה ויגו ובמקביל, אייבר האחרונה בטבלה הובסה 4:1 על ידי גרנאדה.

אתלטיקו מדריד – הואסקה 0:2

הקולצ'ונרוס הגיעו למפגש הביתי לאחר תצוגת תכלית ב-0:5 על אייבר במשחקה הקודם. בהיעדרם של לואיס סוארס וז'ואאו פליקס הפצועים, מי שלקחו את המושכות בשלישיית ההתקפה הם מרקוס יורנטה, אנחל קוראה ויאניק קראסקו. בדקה ה-39, יורנטה השאיר את הכדור לקוראה, והארגנטינאי מצא את הרשת בפעם השלישית בשני המשחקים האחרונים. המארחת שלטה במשחק באופן אבסולוטי, אך רק בדקה ה-80 הצליחה למצוא את השער השני שחתם את זהות המנצחת. מי ששוב היה אחראי על הבישול הוא יורנטה, שהשאיר את קראסקו מול שער חשוף, והבלגי הכפיל את התוצאה, בדרך לכיבוש במשחק שלישי ברציפות.

אתלטיקו מדריד פתחה פער של שלוש נקודות ברשות הטבלה על ריאל מדריד, ובמחזור הבא מצפה לה אתגר קשה בדמותה של אתלטיק בילבאו בסאן מאמס. מנגד, העולה החדשה פספסה הזדמנות לעלות מעל הקו האדום, והיא רחוקה נקודה אחת בלבד מוויאדוליד של שון וייסמן. במחזור הבא היא תארח את חטאפה למשחק תחתית חשוב.

יאניק קראסקו. בכושר נהדר | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

ריאל סוסיאדד – סלטה ויגו 1:2

הבאסקים שמו קץ לרצף של חמישה משחקים ללא ניצחון ועקפו את בטיס בדרך למקום החמישי, שממנו כידוע עולים לליגה האירופית בסיום העונה. עבור סלטה זה היה הפסד שלישי בחמשת המחזורים האחרונים והיא ירדה למקום ה-12. הוגו מאיו העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-22, אבל תוך שלוש דקות פורטו איזן ובדקה ה-29 סוסיאדד הייתה יכולה להשלים מהפך, אלא שאלכסנדר איסאק החמיץ פנדל. 10 דקות אחר כך, המארחת קיבלה בעיטה נוספת מהנקודה הלבנה והפעם עדנאן ינוזאי לקח אותה, שלח את הכדור פנימה וקבע את התוצאה שנשמרה עד לשריקת הסיום.

תוצאה נוספת: גרנאדה – אייבר 1:4

סוסיאדד ניצחה לראשונה אחרי חמישה משחקים | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי