דיווח: לאפורטה מתכנן להציע למסי חוזה לשלוש שנים

ז'ואן לאפורטה וליאו מסי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

לפי מקורות ב-ESPN, נשיא ברצלונה אופטימי לגבי הישארותו של הכוכב הגדול בקבוצה ויציע לו בקרוב לחתום על חוזה חדש, שיכלול קיצוץ בשכרו אך יהיה פרוס לזמן ארוך יותר. בשבוע שעבר פורסם בארגנטינה דיווח דומה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לאחר שרשם אמש (חמישי) משחק נהדר עם צמד ובישול בניצחון 2:5 של ברצלונה על חטאפה, השמועות סביב עתידו של ליאו מסי לא נפסקות. היום דווח ב-ESPN כי ז'ואן לאפורטה, הנשיא הנבחר של בארסה, מתכנן להציע לכוכב הארגנטינאי חוזה חדש לשלוש השנים הקרובות.

לאפורטה מודע לעובדה שלמועדון יהיה קשה לשאת בשכרו הנוכחי של הפרעוש שעומד כעת על 75 מיליון יורו בעונה, ומחפש דרכים יצירתיות לגשר על הפער זה על מנת להשאיר את גדול שחקני הקבוצה בכל הזמנים בבירת קטאלוניה. על פי הדיווח, החוזה אומנם יכלול קיצוץ בשכרו של מסי, אך לאורך שלוש השנים הא צפוי לתגמל את השחקן בצורה שתצמצם את "הנזק הכלכלי" שייגרם לו, הכל באופן יחסי כמובן.

כידוע, החוזה של מסי צפוי לפוג בסוף חודש יוני הקרוב, וההעדפה שלו בעבר הייתה לחתום על חוזה בו הייתה לו אופציה לעזוב את הקבוצה בכל סיום עונה. כעת, לפי מקורות של ESPN ההצעה שלאפורטה מתכנן להציע לכוכב חוזה היא לשנתיים, ללא אופציית יציאה ועם אפשרות להארכה של שנה.

ליאו מסי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

הדיווח שפורסם היום מצטרף לזה שדווח בארגנטינה ביום רביעי האחרון, ובו נכתב כי מסי בדרך לחתימה לשנתיים הקרובות בקבוצה בה שיחק בכל הקריירה שלו. לפי העיתונאים בשני המקרים, לאפורטה "אופיטי מאוד" לגבי הישארותו של מסי בברצלונה, גם בתקשורת וגם בשיחות אישיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי