יכולה לאבד את הפסגה: אתלטיקו מדריד הפסידה 2:1 בבילבאו

לואיס סוארס | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

הקולצ'נרוס ספגו בדקה ה-86 מרגלו של מרטינס ועלולים לראות את בארסה עולה למקום הראשון ביום חמישי הקרוב. סוארס ופליקס חזרו מפציעות אך לא הצליחו לכבוש. סביליה גם בתמונת האליפות לאחר 1:2 על גרנאדה

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 של הליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) כשבמוקד הניצחון של ברצלונה על ויאריאל, כאשר לאחר מכן אתלטיקו מדריד מעדה בגדול עבורה עם הפסד 2:1 אצל אתלטיק בילבאו, מה שאומר שהפער בינה לבין בארסה עומד על שתי נקודות בלבד, כאשר לקטלונים יש גם משחק חסר.

עוד לפני המשחק של מוליכת הטבלה, חטאפה חזרה למסלול הניצחונות עם 0:2 חשוב על הואסקה. לאחר מכן, סביליה אותתה כי היא עדיין לא מוותרת על תואר האליפות כשגברה 1:2 על גרנאדה, בעוד סלטה ויגו ניצחה בביתה 1:2 את אוססונה ועקפה אותה בדרך למקום התשיעי בטבלה.

אתלטיק בילבאו – אתלטיקו מדריד 1:2

אתלטיקו כבר הובילה את הטבלה העונה בהפרש דו ספרתי, אבל הערב היא ספגה מכה גדולה מבחינתה כאשר הפסידה אצל בילבאו וכעת עשויה לרדת בעוד מספר ימים למקום השני בטבלה. אחרי שני ניצחונות רצופים, דייגו סימאונה הגיע הערב לאצטדיון "סן מאמס החדש" בידיעה שהקבוצה שלו תתמודד מול יריבה לא פשוטה, זאת למרות ההפסדים הכואבים של הבאסקים בשני משחקי גמר גביע המלך בשבועות האחרונים.

כבר אחרי תשע דקות של משחק ספגו הקולצ'ונרוס את המכה הראשונה במשחק, כאשר אלכס ברנגר התחיל מהלך, מסר לאנדר קאפה, שהרים כדור גדול לברנגר ברחבה והאחרון נגח לרשת של יאן אובלק. לואיס סוארס וז'ואאו פליקס עלו במחצית השנייה לכר הדשא במטרה וחזרו רשמית מהפציעות, ובדקה ה-77 הם גם ראו את סטפן סאביץ' מכניע את אונאי סימון בכדור קרן וקובע 1:1 במשחק.

שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

רגע לפני סיום המשחק אתלטיק הצליחה להמם את אובלק שוב – הבלם איניגו מרטינס התמקם בעמדה טובה ברחבה, הגיע בתזמון מושלם לכדור קרן של איבאי גומס וגם נגח בעוצמה את שער הניצחון בדקה ה-86. הקבוצה מבירת ספרד, שנותרה המומה, לא הצליחה לחזור עד הסיום וכעת יכולה לראות את ברצלונה כובשת את פסגת הליגה ביום חמישי הקרוב.

סביליה – גרנאדה 1:2

האנדלוסים המשיכו בכושר הנהדר ורשמו ניצחון ליגה חמישי ברציפות, הפעם על גרנאדה. המארחת עלתה ליתרון כבר בדקה ה-16, כשאיבן ראקיטיץ' הוותיק הכניע את רוי סילבה מהנקודה הלבנה. בדקה ה-53, פאפו גומס מצא את לוקאס אוקמפוס, והקשר הארגנטינאי כבש ממרחק קטן והכפיל את היתרון. האורחת צימקה את התוצאה מפנדל של רוברטו סולדאדו בתוספת הזמן, אך לא הספיקה למצוא שער שיסדר לה נקודת חוץ מרשימה ברמון סאנצ'ז פיחואן.

סביליה אמנם מדורגת רק במקום הרביעי, אך היא עדיין חזק בתמונת האליפות. היא רחוקה נקודה אחת בלבד מריאל מדריד וברצלונה, אך יש לזכור כי לקטאלונים יש משחק חסר. מנגד, גרנאדה השמינית פספסה הזדמנות להתקרב למקומות המובילים לאירופה, ומסתמן כי היא לא תוכל לשחזר בעונה הבאה את מסעה האירופי, שהסתיים העונה ברבע גמר הליגה האירופית נגד מנצ'סטר יונייטד.

איבן ראקיטיץ' | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

הואסקה – חטאפה 2:0

הקבוצה מפרברי מדריד חזרה לנצח אחרי רצף קשה של שבעה משחקים על חשבונם של הקטאלונים בזכות צמד אדיר של אנס אונאל. החלוץ הטורקי עלה על לוח התוצאות כבר בדקה ה-20 כאשר על הכדור החוזר לאחר בעיטה שננעצה בקורה וחתם את תוצאת המשחק עם בעיטה אדירה ב-20 מטרים בדקה ה-51. בזכות הניצחון, חטאפה הגדילה את הפער מהקו האדום לחמש נקודות. הואסקה מנגד נמצאת במקום הלפני האחרון לאחר רצף של שלושה הפסדים.

שחקני חטאפה חוגגים | Eric Alonso/Getty Images

תוצאה נוספת

סלטה ויגו – אוססונה 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי