השתוותה לריאל: ברצלונה רשמה מהפך וניצחה 1:2 את ויאריאל

ליאו מסי חוגג עם אנטואן גריזמן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

אחרי המעידה של הבלאנקוס נגד בטיס, הקטלונים ניצלו את המתנה ורשמו ניצחון חשוב על הצוללת הצהובה. צ'וקואזה כבש ראשון עבור הקבוצה של אמרי, אבל גריזמן השיב לו עם צמד בחצי הראשון. המרחק מאתלטיקו: 2 נקודות

(גודל טקסט)

למעט ההפסד לריאל מדריד בקלאסיקו, נראה שברצלונה הגיעה לישורת האחרונה של העונה כשהיא בכושר שיא מבחינתה. אחרי שזכה בגביע המלך וניצחה 2:5 את חטאפה במשחק האחרון, הקבוצה של רונאלד קומאן ניצחה היום (ראשון) 1:2 את ויאריאל והשתוותה לבלאנקוס בטבלה, זכר למעידה אמש נגד בטיס.

כאמור, הקטלונים השתוו ליריבה הגדולה ממדריד בטבלה בעקבות הניצחון, כאשר לכל קבוצה יש בשלב זה של העונה 71 נקודות. הבשורה הגדולה יותר היא המרחק ממוליכת הטבלה אתלטיקו מדריד, שצומק זמנית לשתי נקודות בלבד וכעת כל הלחץ עבר לקולצ'ונרוס. אנטואן גריזמן סיים את המשחק היום עם חיוך רחב, לאחר שכבש צמד שקבע מהפך עוד במחצית הראשונה ואף הגיע למספר דו ספרתי של שערי ליגה בעונת 2020/21.

אז מה היה לנו היום בוויאריאל? בארסה עשתה את הנסיעה הקצרה ל"אצטדיון הקרמיקה" ועלתה בהרכב הפותח עם ג'רארד פיקה וסרג'יניו דסט, שחזר ל-11 של קומאן אחרי שלא פתח במשחק האחרון. בנוסף, ליאו מסי וגריזמן איישו את החלק הקדמי, כשעוסמאם דמבלה שוב היה מי שחיכה להזדמנות מהספסל.

מסי וגריזמן חוגגים. רחוקים שתי נקודות בלבד מהפסגה | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

כבר בפתיחה ניתן היה לראות שברצלונה הגיעה למשחק כדי להכריע אותו במהרה. פרנקי דה יונג וגריזמן החמיצו בגדול בדקות הראשונות, ובצד השני של המגרש זה היה סמואל צ'וקואזה, שניצל תרדמת קלה בהגנה של מארק אנדרה טר שטגן, עבר גם את השוער הגרמני והעניק לאונאי אמרי מאמנו את היתרון במשחק בדקה ה-26. כשתי דקות בלבד חלפו וגריזמן כבר איזן בין הקבוצות לאחר שהקפיץ באומנות מעל סרחיו אסנחו.

בדקה ה-35 של המשחק הושלם המהפך במשחק, זאת לאחר שחואן פוית' מסר אחורה בצורה לא אחראית, גריזמן היה במקום הנכון כדי לנצל את הטעות הענקית בחלק האחורי של הצוללת הצהובה וכבש את שערו ה-11 העונה בליגה הספרדית.

ויאריאל ניסתה בכל כוחה לחזור למשחק והצליחה להגיע למספר מצבים מסוכנים, אבל כשלה בפעולה האחרונה. בדקה ה-65 המשימה שלה הפכה לקשה יותר, זאת לאחר שמאנו טריגרוס ספג כרטיס אדום ישיר בעקבות כניסה חמורה ברגלו של מסי. אחרי מספר דקות מדאיגות עבור אוהדי ברצלונה, הכוכב הגדול קם על רגליו ושב למשחק עד הסיום.

ליאו מסי. רגעי חרדה הערב בוויאריאל | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי