גריזמן ודה יונג מלהיבים: ברצלונה מריחה עוד תואר

אנטואן גריזמן | Xisco Navarro Pardo/SOPA Images/LightRocket via Getty Images

הבלאוגרנה תלויים בעצמם במרוץ לאליפות ויעלו לפסגה אם ינצחו את גרנאדה בחמישי. החלוץ, שכבש צמד ב-1:2 על ויאריאל, הגיע ל-250 שערים בקריירה. בתקשורת שיבחו את ההולנדי: "זו בארסה של פרנקי"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגה הספרדית לא היה יכול להסתיים בתוצאה טובה יותר מבחינת ברצלונה. מחזיקת גביע המלך הטרייה צלחה אתמול (ראשון) את אחד המוקשים במרוץ לאליפות כשניצחה 1:2 את ויאריאל בחוץ, שעות ספורות לפני שהמוליכה אתלטיקו מדריד נכנעה בתוצאה זהה לאתלטיק בילבאו. אם בארסה תגבור על גרנאדה ביום חמישי הקרוב, היא תעלה לפסגת הטבלה כשנכון לעכשיו נותרו לה שישה משחקים לסיום העונה, כולל הביקור של אתלטיקו בקאמפ נואו בשבת הבאה.

הבלאוגרנה השיגו 46 נקודות מתוך 51 אפשריות ב-17 משחקי הליגה שקיימו ב-2021, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה הספרדית, ומי שחתום על שלוש הנקודות היקרות אתמול הוא אנטואן גריזמן שכבש את שני השערים והחזיר את ברצלונה מפיגור במחצית הראשונה. גם ברמה האינדיבידואלית הצרפתי נהנה משנה מוצלחת במיוחד, כאשר ב-2021 רק שני שחקנים בליגה מעורבים ביותר שערים ממנו (22 – 13 כיבושים ותשעה בישולים) ומדובר בשניים הכי לוהטים בספרד: ליאו מסי וג'רארד מורנו.

גם בתקשורת בקטלוניה החמיאו לגריזמן, שהעלה את מאזנו ל-18 שערים ו-11 בישולים העונה בכל המסגרות והגיע אתמול ל-250 שערים בקריירה, כשהוא מוצא את הרשת משחק שלישי ברציפות – דבר שלא עשה עד כה במדי ברצלונה. "ארבע קבוצות נלחמות על האליפות וכולן רוצות לזכות בה, ננסה לנצח את כל המשחקים כי זו הדרך היחידה. זה לא יהיה קל, אבל יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי להצליח", אמר גריזמן לאחר המשחק. "לא התפרקנו אחרי השער שלהם, גם לפניו הגענו למצבים טובים. נשארו לנו שישה גמרים וניתן את המקסימום כדי להיות אלופים".

שחקן נוסף שנמצא בכושר נהדר בתקופה האחרונה הוא פרנקי דה יונג וב"ספורט" הקדישו להולנדי את אחת הכותרות. "דה יונג מרשים, זו כבר בארסה של פרנקי", נכתב על הקשר שמעורב הרבה יותר במשחק ההתקפה במשחקים האחרונים. "מאז שובו למרכז השדה, הוא חזר להציג את הגרסה הכי איכותית שלו".

ההולנדי שעל הקווים, המאמן רונאלד קומאן, סיכם: "עשינו מחצית ראשונה גדולה והגבנו מצוין לשער של ויאריאל, במחצית השנייה איבדנו יותר מדי כדורים ולא היינו חדים, אבל זה כנראה בגלל העייפות שהשפיעה אחרי ששיחקנו ביום חמישי בערב ואז שוב ביום ראשון אחה"צ. זה קשה, במיוחד בסוף העונה והשבוע מצפים לנו שוב משחקים בחמישי ובראשון, אבל הקבוצות הגדולות רגילות ללוח זמנים צפוף. נשארו לנו שישה משחקים, אנחנו מפוקסים והקבוצה רעבה מאוד לזכות שוב בתואר משמעותי".

על דה יונג וגריזמן הוסיף: "פרנקי השתפר מאוד, אי אפשר להשוות בין הליגה ההולנדית לספרדית. הרמה יותר גבוהה וכך גם התחרות. הוא עושה דברים יפים מאוד, מצטרף להתקפות, רץ המון ועושה הגנה. הוא חשוב לקבוצה. התגובה המהירה בשער הראשון של גריזמן הייתה חשובה. זה היה שער נפלא של אנטואן, שנתן הרבה ביטחון לקבוצה ומנע מוויאריאל להשתלט על המשחק".

פרנקי דה יונג | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי