דיווח: מסי הודיע לברצלונה שהוא נשאר וביקש דבר אחד בתמורה

אחרי הפרסומים על פגישה מוצלחת בין אביו של הכוכב ללאפורטה, בספרד נטען כי השחקן אמר למועדון שיאריך חוזה, אך הבהיר לנשיא כי הוא מצפה לסגל שיוכל להתחרות על כל התארים. וגם: הקיצוץ לו הסכים והמלצת סוארס

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה לא יכולה לחכות למשחק הערב (חמישי) נגד גרנאדה ב-20:00. אם תנצח, הקבוצה של רונאלד קומאן תעפיל לפסגת הטבלה לראשונה העונה ותעשה צעד חשוב בדרך לאליפות אפשרית, מה שנראה דמיוני בשלבים המוקדמים של העונה. בינתיים, לפי הדיווחים בספרד אוהדי הבלאוגרנה קיבלו חדשות טובות, אשר קשורות לקפטן ליאו מסי כמובן.

בערוץ הטלוויזיה המקומי "TVE" נטען כי מסי הודיע לראשי המועדון כי בכוונתו להאריך את חוזהו, שכידוע מסתיים בקיץ הקרוב. בדיווח נאמר שהארגנטינאי מודע להקרבה הכלכלית שייאלץ לעשות על מנת להמשיך בקבוצה היחידה שבה שיחק בקריירה המקצוענית שלו, ולכן הדגיש בפני הנשיא ז'ואן לאפורטה כי בתמורה להישארותו, הוא מצפה שתיבנה קבוצה איכותית מספיק בשביל להסתער על כל התארים בעונה הבאה.

עוד לפני כן, הבוקר פורסם ב-"TV3" כי אביו של הקפטן, חורחה מסי, נפגש לראשונה עם לאפורטה לארוחת ערב בשבוע שעבר והצדדים יצאו מסופקים. "התחושות טובות מאוד", נכתב בכלי התקשורת בספרד, אם כי מסי עצמו לא יודיע בפומבי שום דבר על עתידו עד לסיום העונה. כזכור, אתמול דווח כי בארסה תגייס סכום עתק כדי להשאירו, כשחלק נכבד מהכספים מיועדים להנחתת רכש ענק בקטלוניה והמטרה היא לצרף את אחד מהשניים: ניימאר או ארלינג הולאנד.

על פי הספרדים, בפני מסי לא הונחה הצעה כלכלית, שכן רק באמצע מאי יוכל הנשיא לדעת במאת האחוזים את מצבו הפיננסי המדויק של המועדון לאחר כל הבדיקות, אך הוא ביקש ממסי סבלנות. ההצעה היא חוזה לשנתיים נוספות בברצלונה, שאחריהן הקפטן צפוי לסיים את הקריירה ב-MLS (כנראה באינטר מיאמי של בקהאם) וישמש כשגריר המועדון בארצות הברית, כאשר לאחר פרישתו הסופית ממשחק פעיל יחזור לברצלונה בתפקיד מקצועי. נכתב כי מסי יסכים גם להפחית את שכרו ב-50% לעונה הבאה.

"כשפ.ס.ז' מנפנפת גם היא בהצעה, לאפורטה הולך צעד אחר צעד בלי למהר. מרגע שקיבל את עצמו את תפקיד הנשיא הוא הבטיח וקיים לשפר את היחסים עם מסי ונרשמה התקדמות", הוסיפו בתקשורת המקומית. כזכור, לאפורטה שימש כנשיא המועדון בעבר בין 2003 ל-2009 והתקשורת ביניהם תמיד הייתה טובה.

בקרוב יעלה סרט דוקומנטרי חדש על מסי ולא מעט דמויות מרכזיות בקריירה שלו התייחסו לעתידו במועדון. צ'אבי, למשל, אמר: "צריך לדאוג שהוא יהיה שמח, העובדה שהיה עצוב במועדון של חייו פגעה בכולם. כדי שמסי יהיה עצוב היו צריכים לעשות את הדברים ממש רע ולצערי זה מה שקרה. חבל לי שברצלונה לא ניצלה מספיק בשנים האחרונות את היתרון הכי גדול שלה על פני הקבוצות האחרות – מסי כמובן".

לואיס סוארס, חברו הטוב של הפרעוש מהימים המשותפים והמוצלחים בקאמפ נואו, הוסיף: "אם היה מתייעץ איתי, כידיד הייתי אומר לו שאני לא רואה מקום טוב יותר עבורו מאשר ברצלונה. איני יכול לדמיין אותו במקום אחר כחבר וכאוהד". עוד אמר כי: "ההחלטה תתקבל אך ורק על ידו. אני חושב שהוא צריך לפרוש בעוד שלוש, ארבע, חמש או שש שנים במקום בו היה הכי מאושר. בארסה נתנה לו הכל והוא נתן הכל לבארסה". כמובן שסוארס עצמו נפרד מהמועדון בטונים צורמים בהחלטה חד צדדית בקיץ.

פפ גווארדיולה אמר גם כן בריאיון לרדיו קטלוניה כי הוא מקווה שמסי יסיים את הקריירה בבארסה: "זה הבית שלו. אין מקום אחר שיהיה יותר בית עבורו. עלינו לחזור לשורשים ולהחזיר את בארסה להיות מה שהפך אותה לכה מיוחדת – הדרך שלה. אנחנו יודעים איך לעשות את זה".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1044118

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי