ניימאר ישוב בקיץ? קומאן: "מאמין שניקח אליפות אם ננצח בכל חמשת המשחקים"

רונאלד קומאן, ליאו מסי | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

לאחר ההפסד המתסכל 2:1 לגרנאדה, ברצלונה תצא למאסטייה שם לא ניצחה מאז 2016. פדרי ולנגלה ישובו ל-11 של המאמן המושעה שלא יעמוד על הקווים: "זה משחק מכריע, חשוב להגיב". דיווח: "הברזילאי בטירוף לחזור"

(גודל טקסט)

ברצלונה החמיצה הזדמנות אדירה להעפיל לפסגה עם ההפסד 2:1 לגרנאדה קאמפ נואו ביום חמישי וכעת כבר לא תלויה בעצמה במאבק האליפות. מחר (ראשון) תתארח הקבוצה של רונאלד קומאן במאסטייה, מגרש בו לא ניצחה כבר ארבע שנים, בתקווה ברורה – לשוב למסלול הניצחונות ולזכות בכל 15 הנקודות עד תום העונה. בארסה ניצחה בתשעה מעשרת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה. ההפסד היחיד היה בקלאסיקו נגד ריאל מדריד (2:1).

קומאן, שספג הרחקה ולא יעמוד על הקווים, יציין משחק מספר 50 כמאמן הבלאוגרנה. עד עתה רשם 32 ניצחונות מול עשרה הפסדים. אחרי שזכה כבר בגביע עם 0:4 מרשים על אתלטיק בילבאו, הוא חולם להשלים זכייה בדאבל. הוא הבהיר כי המועדון יערער על ההרחקה ויבדוק האם יוכל לדבר בטלפון עם עוזרו אלפרד שרודר.

המאמן אופטימי לגבי מאבק האליפות: "כמאמן אני תמיד אחראי – לבחור את ההרכב, לבצע שינויים ולא לשום דבר אחר. התאכזבנו כי איבדנו הזדמנות להעפיל לפסגה אבל זה מראה שאין יריבות קלות. אין זמן להצטער, עלינו לשפר דברים. אני משוכנע שאם ננצח בכל חמשת המשחקים – נהיה אלופים. הקבוצה מוכנה למשחק מחר", אמר קומאן.

אנטואן גריזמן, סרחיו בוסקטס, ג'רארד פיקה | Eric Alonso/Getty Images

"זה משחק מכריע עבורנו ויהיה קשה, אבל באותו מצב נמצאות אתלטיקו וריאל מדריד הערב. הדבר הכי חשוב הוא להגיב עם ניצחון. הליגה חזקה, רואים שהפער בין ארבע הקבוצות הוא שלוש נקודות. עליך להיות טוב בכל המשחקים, אם חסר לך משהו אתה משלם ביוקר".

הצורך להשתפר בהגנה: "בכל המשחקים אנחנו יוצרים הרבה מצבים אבל עלינו להשתפר בהגנה. עם שלושה בלמים אמנם מגיעים נגדנו לפחות מצבים אבל ספגנו פעמיים נגד גרנאדה ועלינו לסגור את המרחבים". אמנם הקטלאנים ספגו 31 שערי חובה בלבד, ההגנה הרביעית בטיבה בליגה, אך שישה הגיעו בארבעת המשחקים האחרונים בהם לא שמרו על שער נקי.

בפן המקצועי נראה כי פדרי וסרג'יניו דסט ישובו ל-11 וגם קלמנט לנגלה שיחליף את סמואל אומטיטי. קומאן הסביר: "זו הייתה החלטה טכנית בלבד, שיחקנו משחקים רבים. פדרי היה זקוק למנוחה אחרת לא היה מחזיק מעמד עד סוף העונה. אם היינו מנצחים אף אחד לא היה מדבר על כך שאומטיטי משחק". מסי כמובן ישחק ויפגוש את הקבוצה נגדה כבש 29 שערים ב-35 משחקים – כשרק נגד שלוש קבוצות הבקיע יותר.

רונאלד קומאן, פדרי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

כשקומאן נשאל על העונה הבאה הוא היה ברור: "זה לא הגיוני לדבר על חיזוק כרגע. זו שאלה טובה בהחלט אבל לא להיום". מנגד, ברדיו קטלוניה פורסם כי בארסה לא מוותרת על ניימאר וכבר ניהלה שיחות ראשוניות עם פריז סן ז'רמן כדי לבדוק האם אפשר להחתים את הכוכב הברזילאי. לפי הדיווח, זו המטרה הראשונה של המועדון הקיץ. עוד נטען כי ניימאר "משוגע ללבוש את המדים של ברצלונה שוב" ולא יציב מכשולים כלכליים מוגזמים, על מנת שיוכל לחזור לקבוצה אותה עזב ב-2017.

המארחת מגיעה למשחק בכושר נוראי עם חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון. היא מדורגת במקום ה-14 במרחק שש נקודות מהקו האדום ועדיין לא הבטיחה את הישארותה. מנגד, העטלפים, הפסידו העונה רק שלוש פעמים במשחקי הבית והביסו 1:4 את ריאל מדריד בתחילת העונה. קרלוס סולר, מלך שערי הקבוצה, יפתח במרכז השדה. את החוד יוליכו גונזאלו גדש ומקסי גומס.

ניימאר | Xavier Laine/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי