אלבס חושף: השיחות הגורליות עם מסי והחרטה הגדולה בקריירה

ליאו מסי, דניאל אלבס | AOP.Press/Corbis via Getty Images

המגן נזכר בפעם ההיא כשהכוכב שכנע אותו להישאר בקאמפ נואו וסיפר אמר לו בתגובה. וגם: מדוע התנצל בפני פפ והחלום לשחק במונדיאל 2022 ("אלחם על כך שזו תהיה החוויה האחרונה שלי")

(גודל טקסט)

דני אלבס הוא השחקן המעוטר ביותר בהיסטוריה של הכדורגל עם לא פחות מ-41 תארים. בריאיון ל"גרדיאן" הבריטי הוא סיפר על השיחות המרתקות עם ליאו מסי חברו הטוב, על רקע סימן השאלה לגבי המשך דרכו של קפטן ברצלונה. כמו כן הוא סקר את הקריירה הענפה שלו, דיבר על הטעות הקשה ביותר, מועדון הפאר בו כמעט חתם וגם החלום שנשאר לו להגשים.

שמונה עונות הוא שיחק בקאמפ נואו, זלל תארים, זכה עם הקבוצה בטרבל כבר בעונת הבכורה ועזב בקיץ 2016. מסי היה הפרטנר הטוב בקריירה שלו והיחסים ביניהם קרובים. "אמרתי לו מספר פעמים – הוא נולד לשחק בברצלונה וברצלונה נולדה כדי להיות הקבוצה של חייו", אמר אלבס. לפני שלושה ימים דווח כי מסי הודיע על הישארותו במועדון. בכל מקרה, הכרזה לכאן או לכאן תהיה רק בתום העונה.

כשהיה לאלבס ספק לגבי המשך דרכו בברצלונה, הוא התייעץ עם מסי וחשף כעת מה מסי אמר לו: "הוא נתן לי עצות ואמר לי להישאר בברצלונה. 'איפה תהיה מאושר יותר?' הוא שאל אותי ונשארתי". בכל מקרה לאלבס יש עדיין בטן מלאה על הפרידה. "כשאתה עוזב את ברצלנוה אתה מבין כמה הקבוצה גדולה, כל מי שעוזב מתחרט. כשעזבתי את המועדון רציתי להראות שאני יכול להמשיך לשחק ולחזור לקבוצה, עשיתי הכל, אבל לא רצו אותי".

דני אלבס | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

התחנה הבאה של אלבס הייתה יובנטוס ולאחר מכן פריז סן ז'רמן כשבדרך הוא דחה את ההצעה של פפ גווארדיולה להצטרף למנצ'סטר סיטי. "אם אהיה כנה, אני מצטער שלא חתמתי בסיטי, אבל לא על כך ששיחקתי בפריז. זו רק באשמתי שלא הגעתי לסיטי. העסקה הייתה טובה, רציתי לשחק באנגליה אך היו לי בעיות אישיות והיה עליי לשנות את התוכנית שלי. ביקשתי מפפ סליחה". כזכור הברזילאי זכה עם המאמן ב-14 תארים בארבע שנים בברצלונה.

המגן הברזילאי סיפר כי כמעט חתם בליברפול עוד כשהיה שחקן סביליה :"זה היה קרוב מאוד, אין לדעת איך הקריירה והחיים שלי היו נראים. בכל מקרה, ליברפול היא אחת הקבוצות הגדולות בעולם".

מאז 2019 הוא בסאו פאולו הברזילאית אך אלבס לא ויתר על השתתפות במונדיאל בקטאר ב-2022. "אלחם על כך, זה חלום שלא אוותר עליו. זו צריכה להיות החוויה האחרונה שלי עם הנבחרת. התחרות והחלומות שלי מניעים אותי וכל עוד אחיה – אלחם עליהם". למגן 118 הופעות בנבחרת ברזיל, האחרונה שבהן לפני יותר משנה וחצי. האם יש לו עוד סיכוי?

אלבס במדי פ.ס.ז'. התנצל בפני פפ | Aurelien Meunier – PSG/PSG via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי