לא בברצלונה: "מסי החליט באיזו קבוצה הוא רוצה לסיים את הקריירה"

על פי העיתונאי צ'אבי קמפוס, כוכב ברצלונה הבהיר בפני הנשיא ז'ואן לאפורטה כי הוא ימשיך ברמות הגבוהות עד קיץ 2023 ולאחר מכן יעבור למיאמי של בקהאם. "תמיד רציתי לחוות את ארצות הברית", הצהיר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה נמצאת בעיצומו של מאבק אליפות לוהט, שצפוי להגיע לשיאו בשבת מול אתלטיקו מדריד, אך בינתיים השמועות לגבי עתידו שלו ליאו מסי ממשיכות לזרום. על פי דיווח שפורסם הלילה (בין שני לשלישי) על ידי העיתונאי צ'אבי קמפוס, הקפטן כבר החליט היכן הוא רוצה לשחק לאחר שיעזוב את המועדון. בפגישה שנערכה בינו לבין לנשיא ז'ואן לאפורטה, כך על פי אותו פרסום, הפרעוש ציין בפניו כי ברצונו להמשיך ברמות הגבוהות שנתיים נוספות, כלומר עד קיץ 2023, ואז בכוונתו לעבור לקבוצתו של דייויד בקהאם, מיאמי האמריקאית שמשחקת ב-MLS.

מסי, שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ, טרם קיבל החלטה לגבי עתידו הקרוב והוא ממתין למוצא פיה של ברצלונה, שמבחינתו היא המועמדות המובילה להחתימו. הנשיא, מבחינתו, בטוח שיצליח לשכנעו להאריך את ההתקשרות ולהשאירו במועדון בו הוא שיאן ההופעות והשערים בכל הזמנים.

הדיווחים על מעבר לארצות הברית מפתיעים? לא עבור מי שקרא את דבריו של מסי, שהצהיר לאחרונה באחד הראיונות שערך כי "אעשה מה שהכי טוב למועדון ולי. אני חושב לחזור לחיות בברצלונה בעתיד בכל מקרה, כשאפסיק לשחק אני רוצה להיות במועדון ולתרום בכל מה שאוכל. למה אני אומר ‘לחזור'? כי תמיד רציתי לחוות את ארצות הברית, את הליגה ואת החיים שם, אבל לא יודע אם זה יקרה. זה לא עכשיו אלא בעתיד. לשחק בריאל מדריד או באתלטיקו? בחיים לא".

אם לא די בדברים הנחרצים של הפרעוש לגבי רצונו, לאחרונה דווח כי הוא רכש רכש דירה במגדל 'פורשה' במיאמי, בסכום של שמונה מיליון דולרים (ראו ידיעה נפרדת).

ליאו מסי חוגג | Aitor Alcalde/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי