"קרוב מתמיד": חזרת ניימאר לברצלונה שוב על הפרק. צ'אבי יגיע?

ניימאר | Simon Stacpoole/Offside/Offside via Getty Images

בספרד בטוחים: "פפ קירב את הברזילאי לקאמפ נואו". על פי הדיווחים, כוכב פ.ס.ז' רוצה לשוב ומוכן לקצץ בשכרו לשם כך. וגם: מאמן אל סאד הציב תנאי למועדון, הערעור של קומאן נדחה והוא לא יאמן נגד נגד אתלטיקו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן סיימה אתמול (שלישי) את דרכה בליגת האלופות, כאשר הודחה בחצי הגמר נגד מנצ'סטר סיטי. שלל דיווחים בספרד מספרים כי ההדחה שוב מחזירה לפרק, ובאופן רציני ביותר, את חזרתו האפשרית של ניימאר לברצלונה. "פפ גווארדיולה קירב את ניימאר חזרה לבארסה ובעקיפין עשה טובה לאינטרסים של המועדון", נכתב ב"מונדו דפורטיבו".

על פי הפרסומים, כוכב פ.ס.ז' רוצה לחזור ואף מוכן לקצץ בשכרו כדי לשחק שוב במדי הבלאוגרנה. אביו של הברזילאי סיכם את רוב הפרטים עם אלופת צרפת על חוזה חדש, אך ניימאר עצמו עיכב מעט את העניין, זה כדי להיות שקוע במאבק בליגת האלופות.

ב"ספורט" הספרדי נכתב כי לנשיא פ.ס.ז', נאסר אל חלאיפי, נמאס לחכות לניימאר והוא מצפה ממנו לתשובה ברורה מה הוא מצפה לעשות. חוזהו של הברזילאי מסתיים בסוף העונה הבאה. "ניימאר מעולם לא היה כל כך קרוב לחזור לקאמפ נואו כמו אחרי ההפסד לסיטי בליגת האלופות", נכתב בדיווח.

ליאו מסי, ניימאר | David Ramos/Getty Images

כמו כן, ידוע שהכוכב בן ה-29 של פ.ס.ז' רוצה שוב לשחק עם ליאו מסי, שקרוב להישארות וחתימה על חוזה חדש בברצלונה. כזכור, לפני כחצי שנה ניימאר הצהיר שהוא רוצה לשתף פעולה פעם נוספת עם הפרעוש והצית גל ספקולציות. נראה שאם זה לא יקרה בבארסה בעונה הבאה, זה כבר לא יקרה, כך שאולי זו ההזדמנות האחרונה שלו לעשות זאת.

ועוד בברצלונה, הערעור של רונאלד קומאן נדחה הבוקר והמשמעות היא שהמאמן לא יוכל לעמוד על הקווים במשחק נגד אתלטיקו מדריד בשבת בקאמפ נואו. קומאן הורחק בהפסד לגרנאדה מכיוון שצעק לשופט "איזו דמות", אבל ועדת הערעורים לא התרשמה שיש סיבה להפחית את עונשו להרחקה ממשחק אחד ולמעשה לאפשר לו לעמוד על הקווים במשחק העונה מול אתלטיקו.

רונלד קומאן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

כמו כן, גבות רבות הורמו כאשר ברצלונה מכרה הקיץ את ארתורו וידאל לאינטר בסכום זעום של מיליון יורו בלבד. כעת מתפרסם בספרד כי לאחר הזכייה של הנראזורי באליפות איטליה, בארסה תקבל מיליון יורו נוספים בעקבות סעיפים כאלה ואחרים שנכללו במכירה.

בנושא אחר, שמו של צ'אבי הרננדס מוזכר לא פעם בחודשים האחרונים כמי שאמור להיות המאמן הבא של בארסה. אגדת העבר, שמאמן כעת את אל סאד הקטארית, לא הגיע לסיכום על חוזה חדש בקבוצתו. בטלוויזיה הספרדית חשפו כי צ'אבי הציב תנאי למועדון הקטארי כדי להישאר – סעיף מיוחד בחוזה החדש לפיו יוכל לעזוב לבארסה בחינם בכל עת.

צ'אבי הרננדס | KARIM JAAFAR/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי