Sport1 Banner

"זידאן יעזוב כמעט בוודאות את ריאל, עשוי להגיע ליובנטוס"

זינדין זידאן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

באיטליה מדווחים כי מאמן הבלאנקוס ככל הנראה לא ימשיך בעונה הבאה ועשוי לאמן את הגברת הזקנה. גם שנת שבתון ונבחרת צרפת על הפרק

(גודל טקסט)

עתידו של זינדין זידאן בריאל מדריד בעונה הבאה היה מעורפל גם ככה, אבל ההדחה בחצי גמר ליגת האלופות מול צ'לסי ביום רביעי האחרון הבעירה את גל השמועות וכבר יומיים שבתקשורת הספרדית בפרט והאירופית בכלל מתעסקים בעיקר במאמן הבלאנקוס והמשך דרכו. אתמול (חמישי) הספקולציות הלכו צעד קדימה.

היום דווח ב"טוטוספורט" האיטלקי שהמאמן עשוי להצטרף ליובנטוס, אבל אם זה בגדר עשוי, על תפקידו הנוכחי נכתב: "זידאן יעזוב את ריאל מדריד כמעט בוודאות". מלבד אופציית ההגעה לגברת הזקנה, נרשם כי המאמן חושק גם במשרת מאמן נבחרת צרפת ועשוי לקחת שנת שבתון.

"זידאן חושב על עתידו", נכתב הבוקר ב"אס" הספרדי, ונראה שכולם מבינים ששום דבר לא ברור לגבי המשך דרכו של המאמן. על פי הפרסומים באיטליה, ליובנטוס בעיה לעמוד בחוזה שזידאן מרוויח בריאל, שעומד על כ-12 מיליון יורו לעונה.

זה לא נוח לגברת הזקנה, זה לא משהו שהיא מאמינה בו, מה גם שהיא עוד משלמת למאוריציו סארי בעקבות פיטוריו, ויש לה שנה נוספת שהיא תצטרך לשלם לו כ-6.5 מיליון יורו. עם זאת, צוין כי זידאן הוא "אובססיה" של אנדראה אניילי, יו"ר המועדון, שכבר התעניין בעבר בצרפתי.

עוד באותו נושא: זינדין זידאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי