"לפחות עשרה שחקנים יעזבו": ברצלונה מתכננת מהפכה, קומאן דווקא ימשיך?

ג'רארד פיקה, שחקני ברצלונה | Alex Caparros/Getty Images

לפי "ספורט", הפוקוס על השחקנים. הנשיא רוצה לנקות את חדר ההלבשה אחר האכזבות הרבות לא רק באירופה אלא גם בליגה. גם אלבה בסכנה. נשיא אתלטיקו הכחיש טרייד על גריזמן. במועדון חוששים מתשלום פיצוי להולנדי?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לאור סיום העונה המאכזב, ברצלונה מכינה מהפכה אמיתית לקראת העונה הבאה. מחזור הסיום בספרד יהיה לא רלוונטי עבורה. "שחיטה בחדר ההלבשה", זו הכותרת ב"ספורט" שם חצי מסגל השחקנים על המדף. הנשיא ז'ואן לאפורטה הבטיח לקבל החלטות קשות. ב"ספורט" נחשף כי הנשיא השתולל בסיום המשחק לאחר ההפסד 2:1 לגרנאדה בקאמפ נואו, לתדהמתם של קרוביו, כשניצחון באותו ערב היה הופך את הקבוצה של רונאלד קומאן לתלויה בעצמה.

"הפעם לאפורטה רוצה לנקות את חדר ההלבשה, זה לא עניין של המשכיות או לא של המאמן, אלא של השחקנים. הרצון לסיים סופית את הדעיכה של הקבוצה שצוברת אכזבות – בעבר רק באירופה וכעת גם בתחרויות המקומיות. כל 'גיבורי' רומא, טורינו, פריז, ליסבון ועכשיו גם נגד קאדיס, גרנאדה ולבאנטה". הנשיא משוכנע שהרוח המנצחת של המועדון נעלמה בחדר ההלבשה.

מקורות לנשיא משווים בין מצב הסגל למשל ל-2008, אז עשרה שחקנים הגיעו ו-14 עזבו, כולל רונאלדיניו ודקו. כעת המועדון מתכנן "מינימום עשר עזיבות". ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה, סרג'י רוברטו וסרחיו בוסקטס ייישארו רק אם יקצצו. ריקי פוץ צפוי לצאת להשאלה. סמואל אומטיטי, מיראלם פיאניץ' שמיעט לשחק וגם מרטין בריית'וויט, עוסמאן דמבלה ואנטואן גריזמן עשויים להימכר. לגבי דמבלה, קשר הכנף מסיים את חוזהו ב-2022 ובקבוצה לא רוצים שיעזוב בחינם.

שער עיתון "ספורט" | צילום מסך: "ספורט"

ב"מונדו דפורטיבו" מדברים על טרייד מעניין: גריזמן יחזור לאתלטיקו שם הציג את הכדורגל הטוב בקריירה שלו בעוד ז'ואאו פליקס יגיע לקאמפ נואו. נטען כי בארסה חושקת בשחקן ההתקפה הפורטוגלי המוכשר שלא הצליח לפרוץ תחת סימאונה. מנגד, נשיא אתלטיקו שהבהיר כי היה רוצה לקבל את גריזמן – טען שהשמועות על טרייד הן המצאות של התקשורת: "טרייד? זה נושא שהומצא לחלוטין על ידי העיתונות. פליקס יהיה אחד השחקנים הטובים ביותר בעולם. פליקס רוצה לשחק באתלטיקו וגריזמן רוצה להישאר בבארסה", הבהיר בריאיון בספרד.

ובחזרה לקומאן. לפי "ספורט", הנשיא יקבל החלטה בשבוע הבא. בכלי התקשורת על הרצון בקבוצה לראות את האנזי פליק על הקווים. נושא שבקבוצה לוקחים בחשבון הוא עניין הפיצויים שכן קומאן חתום עד ל-2022 ופרידה ממנו תעלה למועדון שבעה וחצי מיליון יורו. מעבר לכך, אין די מאמנים טובים פנויים בחוץ. לאפורטה לא היה להוט לתת את התפקיד לצ'אבי הרננדס שחקן העבר. "כיום איש אינו פוסל שקומאן ימלא את חוזהו", נכתב.

אנטואן גריזמן, ז'ואאו פליקס | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי