אליפות על הפרק: ראמוס יחזור לסגל ריאל, הזאר שוב לא כשיר

סרחיו ראמוס | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

הבלאנקוס מוכנים למשחק הקריטי מול ויאריאל בשבת - ורק ניצחון בא בחשבון, בתקווה שאתלטיקו תאבד נקודות מול ויאדוליד. הקפטן עשוי לרשום את משחקו האחרון, גם זידאן, שאמר: "ריאל - הדבר הטוב ביותר שקרה לי בחיים"

(גודל טקסט)

טירוף כזה לא זוכרים הרבה זמן בספרד לקראת מחזור סיום העונה שייערך מחר (שבת, 19:00). זהות האלופה תוכרע רק לאחריו, כאשר ריאל מדריד נאבקת עם אתלטיקו מדריד על התואר. כרגע, הקולצ'ונרוס בפסגה עם 83 נקודות, הבלאנקוס במקום השני עם 81 נק'.

ריאל תפגוש מחר את ויאריאל כשרק ניצחון בא בחשבון מבחינתה. במקביל, אתלטיקו תתמודד מול ויאדוליד ושן וייסמן. הבלאנקוס חייבים לקחת שלוש נקודות, ובמקביל מייחלים לאיבוד נקודות של הקבוצה של דייגו סימאונה, ובמקרה כזה יזכו באליפות בפעם השנייה ברציפות. כל תסריט אחר יביא לקולצ'ונרוס את התואר.

הבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של הקפטן, סרחיו ראמוס, שנעדר בחודשיים האחרונים ויחזור מחר לסגל. עדיין לא ברור אם יפתח. אם ישחק, זה עשוי להיות משחקו האחרון בריאל מדריד, שכן עתידו לא ברור, חוזהו מסתיים עם סיום העונה והוא טרם חתם על אחד חדש, כשהדיווחים האחרונים מספרים על אי הסכמות בינו לבין המועדון.

זינדין זידאן | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

לעומת ראמוס, אדן הזאר ממשיך בחוסר היציבות שלו. הבלגי "באורח פלא" היה כשיר חמישה מחזורים רצופים, דבר נדיר, אך כעת לא התאמן, שוב לא כשיר ויישאר מחר מחוץ לסגל. הוא יצטרף לטוני קרוס שחיובי לקורונה, וגם לרשימת הפצועים – פרלאן מנדי, לוקאס ואסקס ודני קרבחאל.

ייתכן מאוד שהמשחק מחר יהיה גם משחקו האחרון של זינדין זידאן. גל שמועות סביב עתידו של המאמן רץ בשבועות האחרונים, והיו דיווחים שגרסו שהוא כבר הודיע לשחקנים שלא ימשיך. זידאן דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הקריטי מול ויאריאל, סירב להתייחס לעתידו ואמר: "נתתי הכל לריאל מדריד, ריאל מדריד היא הדבר הטוב ביותר שקרה לי בחיים".

"הדבר הכי חשוב הוא המשחק מחר, ננסה לתת הכל 90 דקות, לנצח ולזכות באליפות", המשיך המאמן. "זה לא הזמן לדבר על העתיד שלי. חייבים לרכז את כל האנרגיות למחר ולא לבזבז אותם במחשבות על העונה הבאה. מה יקרה אם לא נזכה באליפות? אי אפשר להאשים את השחקנים בשום דבר. קרו הרבה דברים העונה, פציעות, קורונה. אולי גם בגללי. אני מאוד ביקורתי עם עצמי".

קארים בנזמה, שקיבל זימון מחודש לנבחרת צרפת, יוביל את החוד של ריאל. ויניסיוס ג'וניור ישחק לצדו. לוקה מודריץ', פדריקו ואלוורדה וקאסמירו יובילו את חוליית הקישור, כאשר כמגנים צפויים לשחק אלברו אודריוסולה ומיגל גוטיירס הצעיר, שנראה נהדר מאז קיבל את הצ'אנס.

אדן הזאר | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי