סוארס בכה בסיום, גריזמן בירך: אתלטיקו מדריד חוגגת אליפות

לואיס סוארס | Angel Martinez/Getty Images

החלוץ שהגיע מברצלונה וכבש 21 שערי ליגה התפרק בעמדת הראיונות: "זו השנה בה המשפחה שלי הכי סבלה, מרגש איך המועדון הזה פתח לי את הדלת". סימאונה שהונף על ידי השחקנים: "המועדון ממשיך לצמוח"

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד חיכתה כל כך הרבה זמן לרגע הזה – שבע שנים ליתר דיוק, והיא עשתה זאת ובגדול. לואיס סוארס, אולי שחקן העונה שלה, כבש את שער הניצחון שביצע מהפך – בדיוק כמו נגד אוסאסונה ביום ראשון, ועזר לקבוצה לזכות באליפות ה-11 בתולדותיה וראשונה מאז 2014. לאחר המשחק החלוץ שכבש 21 שערים והיה שווה לא פחות מ-21 נקודות. פשוט בכה בעמדות הראיונות (לכל המספרים מהאליפות – ראו ידיעה נפרדת). החגיגות על כר הדשא היו צנועות והמשטרה בספרד כבר ערוכה היטב בכיכר נפטון – המקום שם הקבוצה חוגגת את הזכיות בתארים – למקרה והאוהדים יפרו את הנחיות הקורונה.

סוארס אמר: "זה כך כך מרגש איך אתלטיקו פתחה לי את הדלת. אני חושב שזו השנה בה הסובבים אותי – אשתי, הילדים – סבלו הכי הרבה. זו הייתה שנה קשה מאוד. הייתה לנו שנה נהדרת למרות כל הקשיים, היינו הכי יציבים ועקביים וזכינו באליפות. הסיבוב הראשון שעשינו היה לא נורמלי. ובמשחקים שמעדנו זה נבע רק מחוסר יעילות וחוסר מזל". כשנשאל האם ליאו מסי ישמח, אמר: "ברור, כי אנחנו חברים".

המאמן סימאונה, שזכה בתואר השמיני במועדון – יותר מכל אחד אחר, אמר: "המועדון ממשיך לצמוח, עשה עבודה עצומה יום יום וזה מרגש. אנשים מתעייפים, הם משתעממים אבל אני עקשן. כששאלו אותי מדוע אני נשאר, אמרתי כי המועדון יכול להמשיך לגדול ואני מקווה שנמשיך ככה. אמרתי לאנחל קוראה מזמן – "אתה צריך להבקיע יותר". זו הייתה עונה יוצאת דופן.

"אמרתי לפני יומיים, אולי היה לי מזל, אבל סוארס – הרקורד שלו מדבר בעד עצמו. אני מודה לכל השחקנים, במיוחד לאלה ששיחקו פחות – כי היחס שלהם היה מושלם. שימחנו הרבה מאוד אנשים, אוהדים שלא יכלו להגיע למגרשים. זו אחת השנים הטובות ביותר להיות אלופים".

אתלטיקו מדריד חוגגת אליפות | Angel Martinez/Getty Images

ההבדל מהאליפות ב-2014: "שתי האליפויות שונות, העולם כיום חווה סיטואציה עצובה מאוד, אני מקווה שהצלחנו להביא שמחה להרבה מאוד אנשים שחוו זמנים קשים. אמרתי שלמועדון הזה יש עתיד, תמיד אמרתי זאת – ואני לא טועה". כמיטב המסורת, השחקנים הניפו את המאמן אל על.

הקשר מרקוס יורנטה, עוד אחד ממצטייני העונה, אמר: "זו הייתה עונה צמודה עם משחקים קשים, הגענו לצורה הכי טובה שיש, בכל זאת. הלכנו משחק אחר משחק אבל הקבוצות האחרות התחילו לנצח, אולי היו לנו מעט ספקות, אבל עמדנו במשימה. הצלחנו להירגע למרות השער שהם כבשו. המאמן אמר לנו להיות רגועים, הוא ביקש שנירגע. לואיס ואנחליטו היו יעילים. אני מודה לאוהדים ולשחקנים הנהדרים האלה".

דייגו סימאונה, שחקני אתלטיקו מדריד | Angel Martinez/Getty Images

גם כוכבי העבר בירכו. אנטואן גריזמן שחקן ברצלונה שאת שנותיו היפות העביר בשורות האקסית, אמר: "אני מאוד שמח עבור אתלטיקו, צ'ולו, האוהדים וחברי לקבוצה, מגיע להם". פרננדו טורס האהוב אמר: "כמה זה נחמד, תודה אתלטיקו, מזל טוב משפחה!".

"אליפות טהורה של אתלטיקו", נכתב ב"מארקה". "הקולצ'ונרוס זכו בתואר בצורה הירואית אחרי קאמבק ושני שערים של קוראה וסוארס". "זו הליגה של סוארס הגדול ואין ספק שזהו שוד המאה", נכתב בנוסף. "סוארס הוא האלוף", הייתה הכותרת ב"אס". "שוב שער של סוארס משנה הכל והופך את המשחק. אתלטיקו חגגה בצדק בפעם ה-11 בתולדותיה". "את השער הזה של סוארס יזכרו לנצח", נכתב בכותרת נוספת. "אליפות בסגנון אתלטיקו הטהור ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי