קומאן תקף את שחקני ברצלונה, גריזמן שלח מסר ללאפורטה

אנטואן גריזמן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

המאמן ההולנדי טען אחרי מחזור הסיום: "לא חושב שזה היה המשחק האחרון הזה, אין לסגל הזה את הרמה שאנחנו רוצים, זה ברור". הצרפתי מצפה שהנשיא "יזיז דברים". וגם: מה מסי לא הצליח לעשות לראשונה מאז גיל 18?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה חתמה אתמול (שבת) עונה חלשה עם ניצחון מינימלי 0:1 על האחרונה בטבלה, אייבר, שירדה לליגה השנייה. כעת, במועדון מלקקים את הפצעים, מכינים את העונה הבאה בצל אי הוודאות לגבי המשך דרכו של המאמן רונאלד קומאן, ובמקביל סופגים ביקורת בתקשורת הספרדית.

מבחינת חיזוק, סרחיו אגוארו ואריק גרסיה, שני שחקני מנצ'סטר סיטי, יצטרפו לקבוצה. רק הודעה רשמית חסרה. מגנה הימני של בטיס, אמרסון, קרוב גם הוא לחזרה לקאמפ נואו, וממפיס דפאי מליון קיבל כידוע הצעת חוזה. גם עם הפיכת ארבע העסקאות לרשמיות – זה לא מספיק, והקטלונים חייבים להראות משהו אחר לגמרי בעונה הבאה.

ליאו מסי עדיין לא הכריז רשמית על עתידו, אך הדבר צפוי לקרות בקרוב, והוא אמור לחתום על חוזה חדש. הפרעוש סיים אתמול בפעם השמינית כפיצ'יצ'י, מלך שערי הליגה, עם 30 כיבושים. אגב, לראשונה מאז גיל 18, הפנומן הארגנטינאי סיים עונה ללא שלושער.

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

לגבי עתידו של רונאלד קומאן, בימים האחרונים נראה שפרידה היא צעד מתקרב בשל שלל הדיווחים בתקשורת הספרדית, ואתמול דווח כי הנשיא ז'ואן לאפורטה נפגש יחד עם המנהל המקצועי ושאר חברי ההנהלה לאחר המשחק. לא ברור בדיוק איזה נושא עלה שם, אך קומאן עצמו לא נכח.

המאמן ההולנדי, אגב, שלח לאחר המשחק ביקורת על איכות סגל השחקנים שלו וטען כי הוא חושב שיישאר: "אני לא חושב שזה היה המשחק האחרון שלי בבארסה, יש לי חוזה. אני רגוע. אם יש משהו שרוצים לשנות, צריכים לדבר איתי. מבחינתי, בסגל הזה אין את הרמה שאנחנו רוצים בברצלונה. זה ברור, הרבה אנשים במועדון יודעים את זה. צריך לשפר את הקבוצה הרבה מאוד. העונה הזו לא הייתה הטובה ביותר, אבל היא לא רעה".

אנטואן גריזמן, שכבש את שער הניצחון עם וולה יפהפה בדקה ה-81, דיבר בסיום הניצחון במחזור הסיום ואמר: "נכשלנו במשחקים החשובים העונה. אנחנו צריכים לראות מה אנחנו יכולים לשפר כדי להיות קבוצה שיכולה לזכות בכל התארים. אנחנו מאוכזבים ממה שעשינו העונה בליגה. אנסה לשחק טוב ביורו, ובינתיים הנשיא יצטרך להזיז דברים".

רונאלד קומאן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי