ככה זה נגמר? זידאן צריך למסור החלטה, ראמוס ספג קללות

סרחיו ראמוס | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

ימים קריטיים בריאל מדריד. אחרי איבוד האליפות, המאמן ייפגש השבוע עם פלורנטינו וצפוי להודיע על סיום תפקידו. אוהדים יצאו נגד הקפטן, שעתידו לא ברור: "לך לפ.ס.ז', רודף בצע". ומה עם אמבפה?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד עלתה אתמול (שבת) לחוצה מאוד למחזור סיום העונה בליגה הספרדית, אותו יכלה לסיים עם תואר אליפות אם אתלטיקו מדריד הייתה מאבדת נקודות מול ויאדוליד. הבלאנקוס אמש אמנם נקלעו לפיגור בדקה ה-20 מול ויאריאל, אך רשמו מהפך לקראת הסיום משערים של קארים בנזמה ולוקה מודריץ' (87 ו-90+2) וניצחו 1:2, אך זה לא הספיק לתואר בשל ניצחון הקולצ'ונרוס על ויאדוליד.

כעת, ימים גורליים מאוד מצפים לריאל מדריד. כל הדיווחים גורסים כי אלו הימים האחרונים של המאמן, זינדין זידאן, שאמר אתמול שהוא "ידבר עם ההנהלה בשקט" והמשיך להתחמק מהשאלות. בספרד טוענים כי במועדון היו שמחים שהצרפתי ימשיך, אך זה לא נראה הכיוון.

"72 השעות הבאות יכריעו את העתיד של זידאן", נכתב בספרד, לקראת הפגישה עם הנשיא פלורנטינו פרס והמנכ"ל חוסה אנחל סאנצ'ס. "המועדון שידר רוגע עד עכשיו כדי לא לפגוע במאבק האליפות. כולם מחכים לשמוע מה יהיה, גם השחקנים. נראה שרק המשפחה של זיזו והסביבה הקרובה אליו ביותר יודעת מה הוא מתכנן לעשות". שני המועמדים המובילים לתפקיד במקרה של עזיבה הם כידוע מסימיליאנו אלגרי וראול.

זינדין זידאן | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

אבל רק עתיד זידאן לוט בערפל, אלא גם זה של סרחיו ראמוס. האם קפטן ריאל מדריד יעזוב את המועדון אחרי 15 שנים? זה מעולם לא נראה קרוב יותר. כידוע, הבלם מסיים את חוזהו בסוף החודש הבא והוא רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה, כאשר הוא לא מצליח להגיע להסכמות עם הבלאנקוס על חוזה חדש.

סלע המחלוקת, כידוע כבר חודשים רבים, הוא הרצון של ראמוס לחתום לשנתיים בעוד ריאל מציעה לשחקן בן ה-35 חוזה לעונה אחת בלבד. מי שעל פי השמועות היא המועמדת המובילה לצרף אותו היא פריז סן ז'רמן, וגם מאמנה מאוריסיו פוצ'טינו לא הכחיש את העניין בבלם כשנשאל על כך. נראה שחלק מהאוהדים גם מתחיל לאבד סבלנות, וברשת רץ סרטון של אוהדים מקללים את ראמוס כשהוא יצא עם הרכב שלו מהמתחם וצעקו לעברו: "לך לפ.ס.ז', רודף בצע".

מטרה אחת גדולה הייתה ונשארה לריאל מדריד לקראת העונה הבאה, עם או בלי זידאן – החתמת קיליאן אמבפה. "ריאל צריכה התחדשות שהוא יכול להביא אותה. עוד עונה כזו לא תתקבל אצל האוהדים ולא אצל אף אחד", נכתב בתקשורת הספרדית.

צפו באוהדים מקללים את ראמוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי