לא רק צ'אבי: שני שמות מפתיעים עלו כמועמדים לברצלונה

צ'אבי הרננדס | KARIM JAAFAR/AFP via Getty Images

ב"מונדו דפורטיבו" נטען כי מלבד הקפטן לשעבר, גם מיקל ארטטה ורוברטו מרטינס סומנו כמחליפים אפשריים לקומאן, עמו הנשיא לאפורטה ייפגש מחר. וגם: פיאניץ' מעוניין לעזוב אם ההולנדי יישאר, דמבלה צפוי להמשיך

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי שסיימה את עונת 2020/21 באקורד צורם, ברצלונה כבר חושבת על העונה הבאה ושאלת המפתח נוגעת כמובן לעתידו של ליאו מסי, אולם הנושא העיקרי לפחות בשבוע הקרוב הוא זהות המאמן. רונאלד קומאן אמנם מחזיק בחוזה לשנה נוספת, כפי שההולנדי דאג להזכיר בעצמו לאחר המחזור האחרון, אך במקביל בתקשורת המקומית טוענים כי שלושה מועמדים סומנו כמחליפים אפשריים למי שמונה רק בקיץ שעבר.

ב"מונדו דפורטיבו" נכתב כי לא מעט קולות במועדון קוראים לנשיא ז'ואן לאפורטה להיפרד מקומאן, כאשר אנשי הנהלה רבים רואים בצ'אבי הרננדס כבחירה הנכונית במקרה שההולנדי יפוטר, בעוד לאפורטה מעדיף שקשר העבר ידריך קודם כל את קבוצת המילואים. צ'אבי, כזכור, האריך את חוזהו באל סאד הקטארית לאחרונה ובשבוע שעבר נחת בברצלונה למטרת חופשה.

מלבד הקפטן לשעבר של ברצלונה, שני שמות נוספים עלו על הפרק בעיתון הקטלוני ואחד מהם מפתיע במיוחד: מדובר במיקל ארטטה, שנכשל בגדול על הקווים של ארסנל בעונה החולפת וספג ביקורות רבות בשל כך. סביר להניח כי המועמדות של ארטטה מבוססת על עברו כעוזר מאמן של פפ גווארדיולה, שדוגל בסגנון משחק די דומה למה שהיו רוצים לראות בבלאוגרנה, כשבנוסף הספרדי התפתח כשחקן באקדמיה של ברצלונה ולכן הוא מכיר את המערכת – קריטריון מוביל בבחירת המאמנים במועדון מקטלוניה לאורך השנים.

ארטטה. לאפורטה ייקח אותו בחשבון? | JULIAN FINNEY/POOL/AFP via Getty Images

השם השני שעלה הוא זה של רוברטו מרטינס, מאמן נבחרת בלגיה שכרגע עסוק בעיקר בהכנות ליורו. בכל מקרה, ב"מונדו דפורטיבו" נטען כי לאפורטה צפוי לערוך פגישה עם קומאן מחר וייתכן שבה יודיע למאמן הנוכחי האם הוא ממשיך לעונה נוספת או מסיים את דרכו במועדון.

בנוגע לסגל, מעבר להגעתו הצפויה של סרחיו אגוארו שאותה אישר גווארדיולה אתמול, שחקנים רבים צפויים לעזוב את ברצלונה ומי שהביע את רצונו לעבור לקבוצה אחרת במקרה שקומאן ימשיך הוא מיראלם פיאניץ'. הקשר הבוסני נמחק לחלוטין מהרוטציה בחצי השני של העונה ובספרד נכתב שהוא "חולם להצליח בברצלונה, אך לא מוכן להסתפק בתפקיד משני".

שחקן נוסף שאולי לא מעט אוהדים היו רוצים להעלות על המדף הוא עוסמאן דמבלה, אך אם להסתמך על התקשורת בקטלוניה, זה לא צפוי לקרות. הקבוצה לא מעוניינת להיפטר מהצרפתי ואף מרוצה מאוד מהתפתחותו, כשגם השחקן עצמו מרגיש בנוח וחש כי מעמדו בסגל חשוב. דמבלה צפוי ליצור קשר עם סוכנו במטרה לפתוח במשא ומתן על חוזה חדש בבארסה.

דמבלה. מרוצה בברצלונה | Alex Caparros – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי