סוארס: "לקומאן אין אישיות, הנשיא דיבר בעיתונים במקום איתי"

לואיס סוארס | Angel Martinez/Getty Images

החלוץ שזכה באליפות עם אתלטיקו, לא שוכח את העוול שנעשה לו בברצלונה: "שקלתי לשלוח להם תמונה. כשרצו שאנסה לשכנע את מסי להישאר או את גריזמן להצטרף - ידעו לצלצל אלי. למה לא יכלו להודיע לי שעליי ללכת?"

(גודל טקסט)

לואיס סוארס הוא ללא ספק המנצח הגדול ביותר בליגה הספרדית בעונת 2020/21 ואולי בכדורגל העולמי כולו. החלוץ האורוגוואי שהחל את העונה כשנזרק בבושת פנים ובדמעות מברצלונה – הוליך את אתלטיקו מדריד לזכייה באליפות ראשונה מזה שבע שנים. החלוץ כבש 21 שערי ליגה שהיו שווים לקבוצתו 21 נקודות. לצד השמחה האדירה הוא עדיין נותר עם בטן מלאה על הקטלאנים ובעיקר על ההנהלה והמאמו. בריאיון לרדיו "קופה" סוארס סיכם עונה והתייחס כמובן גם לברצלונה.

על הזכייה באליפות: "זה עלה לנו הרבה, זה היה קשה מאוד. אני מבין את כל ההתלהבות של השחקנים האלה. אתה נהנה לראות אותם כל כך מאושרים אחרי שהם זכו באליפות". אני חושב שהשערים נגד אוסאסונה ו-ויאדוליד הם המיוחדים ביותר. הדמעות היו דמעות של אושר בגלל המצב, אני אהיה אסיר תודה לברצלונה".

הוא משחזר את החתימה באתלטיקו: "צ'ולו (דייגו סימאונה) דיבר איתי. אמרתי לו שאין לי מילים ואני מתרגש. כמובן שאני לא מתחרט. "אוהדי אתלטיקו תמיד התנהגו היטב, לאן שלא תלך תמצא אוהד אתלטיקו. לא ידעתי שיש כל כך הרבה, והרי שיחקתי נגדם כשחקן ברצלונה". הוא הבהיר כי הוא ממשיך בקבוצה: "אין סיכוי שאעזוב".

לואיס סוארס חוגג | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

אנשי ברצלונה שאכזבו אותו: "אני לא רוצה למתוח ביקורת נגד אף אחד כי ברצלונה נתנה לי הכל ואיפשרה לי להיות באליטה של הכדורגל. אבל ברור שהנשיא פעל רע מאוד. הוא אמר הכל בעיתונות במקום לקרוא לי. ברגע שרצו שליאו מסי יישאר הם התקשרו אליי לשכנע אותו ועשיתי זאת, וכך גם לדבר עם אנטואן גריזמן כדי שיצטרף. למה לא יכלו להתקשר אלי כשרצו שאעזוב? ידעתי שיהיה יום בו לא אהיה שימושי עבור הקבוצה. היו יכולים להסביר את זה. אף אחד מאנשי ההנהלה והמאמן לא בירך אותי על הזכייה בתואר אבל שקלתי לשלוח להם תמונה".

גם רונאלד קומאן חטף: המאמן השאיר אותי שלושה משחקים בקדם העונה מחוץ לסגל, התאמנתי בצד בלי לעורר בעיות. שלושה ימים לפני מחזור הפתיחה נגד ויאריאל הוא אמר לי: "אם לא תשוחרר מחר – אני הולך לסמוך עליך נגד ויאריאל. הופתעתי, הרי הוא כבר אמר שהוא לא בונה עליי. שם אמרתי לעצמי שאין לו הרבה אישיות, הוא לא מסוגל להגיד שהוא לא רוצה את השחקן הזה. זה מגיע מלמעלה ולא ממנו".

הצטרפותו המסתמנת של סרחיו אגוארו והישארותו של ליאו מסי: "הם מחפשים שחקנים איכותיים, אין שום דבר להגיד נגד אגוארו, הוא שחקן גדול, אני מסכים עם זה לחלוטין ותומך ברכש הזה. מסי? כחבר, שותף שלו לחוד לזמן רב ואוהד – הייתי רוצה שיישאר בברצלונה, אני אוהב אותו. זה מה שהייתי ממליץ לו. הוא תמיד יהיה אסיר תודה למועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי