רונלד קומאן פונה לבית חולים בברצלונה בעקבות התקף חרדה

רונלד קומאן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

הלחץ משפיע על ההולנדי שרק לפני שנה עבר צנתור עקב בעיות בליבו, אך מצבו טוב ויציב. הקטלונים טרם החליטו על עתידו ועל פי הדיווחים אלו צ'אבי ורוברטו מרטינס שעל הפרק

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה עדיין לא החליטה על עתידו של רונלד קומאן ועל פי הדיווחים הבהירה לו שהוא יישאר בתפקידו רק אם לא יימצא מחליף ראוי. מאז פורסמו לא מעט ידיעות על מועמדים אפשריים להגיע לקאמפ נואו, כולל פפ גוורארדיולה שנטען כי ברצלונה מפנטזת על החזרתו, ומסתבר שההולנדי הושפע מכך עד מאוד.

הערב (חמישי) נטען בכלי התקשורת בברצלונה כי יממה לאחר שנערכה פגישה בנוגע לעתידו עם הנשיא ז'ואן לאפורטה, קומאן פונה לבית חולים בעיר בעקבות התקף חרדה. יש להדגיש כי מצבו של קומאן טוב ויציב, אולם בהחלט ייתכן שמדובר ברמז נוסף על סיום הרומן על הקווים בקאמפ נואו כעבור עונה אחת בלבד.

רק לפני כשנה, ב-3.5.2020, קומאן, אז עוד מאמן נבחרת הולנד, הובהל לבית חולים עקב בעיות בלב ועבר אז צנתור שהציל את חייו. נראה כי בקרוב מאוד ברצלונה תחליט על עתיד ההולנדי, שספק גדול אם יישאר לאחר שברצלונה סיימה את העונה רק במקום השלישי, הודחה מליגת האלופות בשמינית הגמר על ידי פריז סן ז'רמן ונאלצה להסתפק בזכייה בגביע המלך.

רונאלד קומאן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

על פי ESPN, אחד המועמדים המובילים לתפקיד הוא רוברטו מרטינס, מאמן נבחרת בלגיה שנחוש לחזור לאמן קבוצה ושמוזכר גם כמועמד לתפקיד המנג'ר החדש של טוטנהאם. רק נזכיר כי ג'ורדי קרויף, שעדיין נמצא תחת חוזה בסין, מוזכר מזה תקופה מאוד ארוכה כמועמד מוביל לתפקיד המנהל המקצועי בברצלונה וזהו לא סוד שקרויף ומרטינס חברים טובים ושההולנדי רואה בו מועמד ראוי לקבוצה כמו ברצלונה.

עם זאת, לפי העיתונאי האיטלקי טנקרדי פלמרי, המועמד המוביל לתפקיד הוא עדיין צ'אבי, אקס הקבוצה וכיום מאמן אל סעד הקטארית.

רוברטו מרטינס | IAN WALTON/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי