תגנוב אותו ליובנטוס? ברצלונה רוצה את דונארומה

ג'אנלואיג'י דונארומה | Valerio Pennicino/Getty Images

שוער מילאן ונבחרת איטליה, אשר מסיים את חוזהו, צפוי לקבל הצעה מהקטלונים, ששוחחו עם סוכנו. לאפורטה ישבור שתיקה במסיבת עיתונאים מיוחדת. אמרסון יחתום, פאטי יהיה כשיר בתוך כחודשיים. טר שטגן יעזוב?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה מתמקדת בשוק השחקנים החופשיים. המצב הכלכלי שלה לא מאפשר לה יותר מדי לבצע העברות בסכומי עתק, ועל כן היא רוצה לשים את ידה על אלה שמסיימים את החוזים שלהם. על כן, כידוע, היא בדרך להחתים ארבעה כאלה – סרחיו אגוארו, ג'ורג'יניו ווינאלדום, אריק גרסיה וככל הנראה גם ממפיס דפאי.

שחקן חופשי נוסף שהקבוצה נכנסה לתמונה שלו הוא שוערה הנפלא של מילאן ונבחרת איטליה, ג'אנלואיג'י דונארומה. כבר לפני מספר ימים דווח שבארסה עשויה להחתימו ולהעמיד למכירה את מארק אנדרה טר שטגן האדיר, זאת כדי להכניס כסף לקופה המרוקנת של המועדון.

מאז, דונארומה היה נראה בדרך הבטוחה ליובנטוס, ובמילאן כבר החתימו לו מחליף בדמותו של מייק מניאן. כעת, ברצלונה נכנסה לתמונה ואתמול סוכנו של השוער, מינו ראיולה, נפגש עם ראשי הקטלונים ושוחח איתם על העניין. מדווח כי הקבוצה מוכנה להחתים את האיטלקי בלי קשר לעתידו של טר שטגן.

מארק אנדרה טר שטגן | David Ramos/Getty Images

אז ארבעה שחקנים על סף חתימה, כאמור, גם דונארומה חזק בין האופציות – ויש שחקן נוסף שיחתום בברצלונה – אמרסון, מגנה הימני של בטיס. הוא הגיע לקבוצה מאנדלוסיה מבארסה, שהשאירה לעצמה סעיף לרכישה בחזרה, וכעת היא הודיעה לבטיס כי היא מפעילה את הסעיף לפיו תשלם 9 מיליון יורו עבורו ותחזיר אותו לשורותיה. כזכור, מי שהוזכר בדיווח בספרד כמועמד להחליף את אמרסון הברזילאי בקבוצתו הנוכחית הוא אלי דסה.

בינתיים, בספרד ממשיכים לעסוק בעתידו של רונאלד קומאן, שלא מתכוון להתפטר, על אף שהוא "נבוך, פגוע ומאוכזב", כפי שנכתב ב'ספורט' הקטלוני. הוא זוכה לתמיכתם של מתאו אלמני (המנהל המקצועי) ורמון פלאנס (המנהל הטכני). מי שיתייחס לנושא ולשאר העניינים הבוערים הוא הנשיא, ז'ואן לאפורטה, שיערוך היופ (שישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת וישבור שתיקה. הוא צפוי להתייחס לעתיד קומאן, לעתיד ליאו מסי, לשחקנים שבדרך החוצה, לשחקנים שבדרך לחתימה ואולי אף יכריז על רכש חדש.

בינתיים, בספרד מעדכנים על מצבו של אנסו פאטי/ החלוץ בן ה-18, התקווה הכי גדולה של בארסה לעתיד, אשר פתח את החולפת, הזו בצורה מדהימה, נפצע ונעדר מאז חודש נובמבר, עבר כבר מספר ניתוחים. כרגע, אם לא יהיו שיבושים בדרך, הוא צפוי לחזור לעניינים בתוך כחודשיים.

ג'ורדי אלבה, אמרסון | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי