אגוארו חתם בברצלונה, לאפורטה: "מקווים שמסי יישאר"

ז'ואן לאפורטה | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

חלוץ מנצ'סטר סיטי יגיע בהעברה חופשית ויעבור בדיקות רפואות בראשון, אחרי גמר ליגת האלופות. הנשיא התייחס במסיבת עיתונאים מיוחדת לעתיד הפרעוש וקומאן: "בשבוע הבא ניפגש שוב ונחליט"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

על פי דיווח של העיתונאי פבריציו רומנו, סרחיו אגוארו חתם על חוזה בברצלונה ויצטרף בהעברה חופשית מיד לאחר גמר ליגת האלופות, בו יפגוש מחר (שבת) יחד עם מנצ'סטר סיטי את צ'לסי. ההסכם בעל פה הושג כבר לפני שבוע, וכעת הוא חתם, כך פי הדיווח. הוא יגיע ביום ראשון לברצלונה ויעבור בדיקות רפואיות.

ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה ניצב לראשונה בפני התקשורת מאז נכנס לתפקיד וערך היום מסיבת עיתונאים מיוחדת, כאשר לא מעט סוגיות בוערות על הפרק. הוא דיבר על המשך דרכו של ליאו מסי, המשך דרכו של רונאלד קומאן, ההחתמות העתידיות, השחקנים שישוחררו, השמועות על פפ גווארדיולה והמצב הכלכלי.

הנשיא אמר: "הגענו באמצע העונה למועדון. אנחנו מסיימים פרויקט שלא עבד טוב ומעצבים פרויקט חדש. אנחנו רוצים לגרום לאוהדים לחזור להתרגש. צריכים להישאר סבלניים ואופטימיים, העונה הבאה תהיה מוצלחת".

סרחיו אגוארו | Catherine Ivill/Getty Images

האם מסי יישאר: "אנחנו מכינים הצעה במגבלות המועדון שיכולה לשכנע אותו להישאר. הוא אוהב את המועדון ונעשה מה שצריך כדי להשאיר אותו כאן. אנחנו מקווים שהוא יקבל את הצעת החוזה שלנו, כולנו רוצים שהוא ימשיך כמובן. אני אופטימי לגבי הישארותו. מסי רוצה שוב להרגיש טוב בברצלונה – וזה אומר לנצח. הוא רוצה ליהנות מהכמה שנים שנותרו לו. מה השתנה? עכשיו אני נשיא ואני חושב שליאו אוהב את זה".

האם קומאן יישאר: "הייתה לנו פגישה וקבענו אחת נוספת לשבוע הבא כדי לקבל החלטות. אנחנו מעריכים אותו, יש לי הרבה כבוד אליו ועדיין יש לו חוזה. אתמול הוא קצת הפחיד אותנו ונכנסו לדאגות כשהוא היה צריך ללכת לבית החולים, אבל למזלנו הרבה בסדר. אמרתי לו להירגע ולקחת את זה בקלות. יכול להיות שהוא ימשיך, לא צריך לשלול אותו".

מה מצב המשא ומתן עם סרחיו אגוארו, אריק גרסיה, ג'ורג'יניו ווינאלדום וממפיס דפאי: "בשבוע הבא נדבר על החתמות חדשות".

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

האם פפ גווארדיולה הוא החלום שלו כמאמן הבא של בארסה: "אני לא כאן כדי לדבר על חלומות, אני כאן כדי לדבר על מציאות. כשאנחנו מדברים על גווארדיולה, הדבר היחיד שבראש שלי הוא שאני מקווה בשבילו שיזכה מחר בליגת האלופות".

הסופרליג שהוקמה ובוטלה: "היא הייתה מאוד מתקדמת כשהגענו. היה חשוב לנו להיות מעורבים, בארסה לעולם לא תעמוד בצד כשמדובר על תנועות חדשות בעולם הכדורגל. הגענו למסקנה שאנחנו רוצים להיות מעורבים בזה. אמרתי לאלכסנדר צ'פרין, נשיא אופ"א, שאנחנו לא מתכוונים להתנצל על החשיבה שלנו או לקבל עונש שאין לו הצדקה. אם נענש, נלך לבוררות ואני בטוח שננצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי