נשיא "לה ליגה": "החתמת אמבפה בריאל מדריד תלויה בבייל"

קיליאן אמבפה | FRED TANNEAU/AFP via Getty Images

לפי חאבייר טבאס, שעומד בראש הליגה הספרדית, צירופו של כוכב פריז סן ז'רמן תלוי בהחלטת הקשר הוולשי ששב מהשאלה בטוטנהאם: "שכרו גבוה מאוד, הוא המפתח". וגם: מה הסיכוי שהולאנד יצטרף גם כן לבלאנקוס?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בחודש שעבר פורסם שגארת' בייל שוקל לפרוש מכדורגל בתום העונה הבאה או אפילו מיד לאחר יורו 2020, בו הוא צפוי להוביל את נבחרת וויילס וינסה להגיע איתה לפחות שלב אחד יותר מאשר ביורו 2016, אז "הדרקונים" נעצרו בחצי הגמר. כעת, כך לפי ראיון שהעניק חאבייר טבאס, נשיא "לה ליגה", פרישה מיידית של הוולשי תסייע משמעותית לריאל מדריד כדי להנחית עוד הקיץ את קיליאן אמבפה.

אמבפה מסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן בעוד שנה ועל כן הקיץ הקרוב הוא ההזדמנות האחרונה של ראשי פ.ס.ז' למכור את היהלום הצעיר ולא לשחררו ללא תמורה אחרי שרכשה אותו תמורת כ-180 מיליון יורו, אבל לפחות בינתיים בעיר האורות לא עושים קולות של כוונה לשחררו והקשיים הכלכליים שאיתם מתמודדים הבלאנקוס בהחלט מקשים על האפשרות, כך לפחות הדברים על הנייר.

עם זאת, פרישה של בייל, שהושאל העונה לטוטנהאם ועושה רושם שלא ימשיך בשורות התרנגולים, עשויה לקדם משמעותית את הנחתת אמבפה במדריד: "זו משימה אפשרית עבור ריאל, אבל היא צריכה להתרכז קודם בנושאים אחרים", אמר טבאס בראיון, "גארת' בייל הוא המפתח בכל הסיפור, כי שכרו גבוה מאוד. נשמח אם אמבפה יצטרף ל'לה ליגה' וישחק בספרד. אמבפה והולאנד יחד? זו לא נראית משימה אפשרית", סיכם. בייל, כידוע, מסרב להתייחס לעתידו ורק אמר שאין לו ספק שרבים יופתעו מהחלטתו, עליה יכריז לאחר יורו 2020.

גארת' בייל
אחרי היורו הוא יחשוף את תכניותיו. בייל | Tottenham Hotspur FC / Contributor

טבאס גם נשאל על עזיבתו של זינדין זידאן את הבלאנקוס: "הייתי שמח שיישאר ב"לה ליגה", אבל הוא כנראה לא היה מרוצה מספיק ועזב. גם לא הופתעתי מהדברים שהוא אמר על פלורנטינו פרס, יצאו שם דברים מעניינים".

חזרת קהל לאצטדיוני ה"לה ליגה": "אנחנו לא יכולים לחכות לחזרת האוהדים ואני מאמין שעד אוגוסט כבר נוכל להכניס למעלה מ-50 אחוז מתכולת כל אצטדיון, בתקווה 60 או 70".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי