ריאל מדריד בהלם: סרחיו ראמוס ניסה לגרום למרד שחקנים?

סרחיו ראמוס, פלורנטינו פרס | KARIM SAHIB/AFP via Getty Images

בספרד נטען כי הקפטן הפציר בחבריו לא לקצץ בשכר כי כל הכסף שייחסך ישמש לרכישת אמבפה. במועדון זועמים ונראה כי הפרידה של תהיה מכוערת. אנצ'לוטי מתחיל לעבוד: אגדת עבר תשוב לקבוצה, גלאקטיקו יגיע בכל זאת?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד נרגשת מחזרתו של קרלו אנצ'לוטי. איקר קסיאס ששימש כקפטן הקבוצה דאז כבר בירך בטוויטר, השחקנים קיבלו את הקאמבק בהתרגשות לפי הדיווחים וגם בספרד פירגנו. "האדון שהביא את הדסימה (גביע אירופה העשירי) חוזר", נכתב בשער ה"מארקה". בכלי התקשורת הציגו את המספרים המרשימים של המאמן שמציג את אחוז הניצחונות הגבוה בתולדות המועדון (74.79%) ויחד איתו השיגה הקבוצה רצף היסטורי של 22 ניצחונות רצופים.

אנצ'לוטי, שיוצג רשמית הערב (רביעי) בשעה 19:00, ויתר על למעלה ממחצית משכרו. בשורות הבלאנקוס הוא ירווח רק שישה מיליון יורו לעונה. האיטלקי , כך נראה, מתחיל לעבוד. לפי הדיווחים אלברו ארבלואה שמאמן את קבוצת הנוער – יהיה עוזרו. בשנתיים בהן אימן במדריד, אנצ'לוטי לקח כעוזר תחילה את זינדין זידאן ובהמשך את פרננדו היירו. הוא נוהג שבכוורת שלו יהיה שחקן עבר גדול ומוערך. מאמן הכושר אנטוניו פינטוס ישוב לצוות. מעבר לכך, כבר אתמול דווח כי לוקאס ואסקס שבלט בעונה האחרונה – סיכם על חוזה חדש עד 2024.

ומה לגבי הרכש? לפי העיתונאי פאקו גומס מ-"El Partidazo", צפויים מעט שינויים בסגל הקבוצה. ריאל מתכננת החתמת כוכב על אחד, לקראת סוף אוגוסט, כאשר איסקו ורפאל וראן יעזבו בעוד מרסלו ימשיך לעונתו האחרונה בחוזה. ייעשה ניסיון להיפרד גם מאדן הזאר על אף שהקשר הבלגי אמר שהוא נחוש להצליח בריאל אחרי השנתיים הכושלות. גם סרחיו ראמוס בדרך החוצה ולגבי הקפטן התעוררה סערה לא קטנה.

שער עיתון "מארקה" | צילום מסך: "מארקה"

לפי "אל טרנזיסטור", ראמוס, אותו אחד שנגח את השער היקר מפז בגמר עם אנצ'לוטי על הקווים – ניסה לארגן מרד שחקנים כדי שלא יקצצו בשכר לאות סולידריות בשל משבר הקורונה (בספרד עדיין לא חזר קהל למגרשים) מה שהכעיס מאוד את ראשי המועדון. הוא לא מוכן לחתום על חוזה חדש לעונה נוספת עם קיצוץ דומה לזה של לוקה מודריץ'.

"ריאל כבר החליטה מזמן שלא ימשיך. שחקן אמר למועדון שראמוס קרא להם שלא לקצץ כי סכום הכסף הזה יהיה מיועד להחתמת קיליאן אמבפה", זה הדיווח. עוד הוסיף העיתונאי חוסה רמון כי אם העזיבה של זידאן גרמה לרעידת אדמה בעקבות אותו מכתב מפורסם – הרי שהפרידה של ראמוס (אמורה להפוך לרשמית בעוד ימים ספורים) – תהיה אפילו בומבסטית יותר. "הרבה דברים ייצאו החוצה". האם סופו של הקפטן ששיחק 16 שנה במועדון וזכה עם הקבוצה ב-22 תארים – שני רק לפאקו חנטו, יהיה כל כך עצוב?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי