רשמי: קומאן ימשיך כמאמן ברצלונה. ג'ורדי קרויף הצטרף

לאחר ישיבת עם חברי ההנהלה, הנשיא לאפורטה הודיע כי המאמן ההולנדי ימשיך על הקווים של בארסה. אקס מכבי ת"א התיר את חוזהו בסין והפך למנהל הטכני: "זה המועדון היחיד בעולם שהייתי עוזב בשבילו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה ממשיכה לעבוד במרץ לקראת העונה הבאה. שלושה שחקני רכש הוחתמו והבאים בתור הם ג'ורג'יניו ווינאלדום וממפיס דפאי. בגזרתו של אקס ליברפול נרשמה התקדמות: הוא יחתום עד 2024, אך כרגע ישנם פרטים שטרם נסגרו, כמו משתנים בשכר. גם סוכנו של דפאי כבר היה בקאמפ נואו וקיבל הצעה כספית נמוכה בהשוואה לאלו של פריז סן ז'רמן או יובנטוס, אך החלוץ רוצה לשחק תחת רונאלד קומאן שאימן אותו בנבחרת. במועדון מצפים להודיע על החתמתם עוד לפני תחילת היורו, שייפתח בשישי הבא. בארסה, בכל מקרה, צפויה לספק היום (חמישי) הכרזה אחרת.

בספרד נכתב הבוקר פה אחד כי המועדון יודיע רשמית על הישארותו של המאמן רונאלד קומאן, שזכה עם הקבוצה בגביע המלך, ובשעות הערב זה הפך רשמי לאחר שהנשיא ז'ואן לאפורטה הודיע לתקשורת כי בתום ישיבה עם חברי ההנהלה, הוחלט על המשך ההתקשרות עם המאמן הולנדי: "אחרי שבחנו את זה במספר דרכים, הישארותו של קומאן בתפקיד תהיה האופציה הטובה ביותר עבור ברצלונה. אני רואה אותו עם הרבה מוטיבציה להמשך".

מוקדם יותר הודיעה המועדון בקטלוניה באופן רשמי על הצטרפותו של ג'ורדי קרויף, אקס מכבי תל אביב, שעשוי לשמש כמנהל הטכני במועדון. קרויף ייכנס לתפקידו החדש ב-1 באוגוסט וישוב למועדון בו צמח כשחקן והחל את הקריירה בשנות ה-90'. ההולנדי התיר את חוזהו בשנזן הסינית, אותה אימן מאז השנה שעברה. מי שאחראי להצלחה של מכבי ת"א בשמונה השנים האחרונות וגם עמד על הקווים של הצהובים, הוזכר כמי שיצטרף לצוות המקצועי כבר לפני כחודשיים.

ג'ורדי קרויף | טוויטר

מאז שלאפורטה זכה בבחירות לנשיאות הוא חשב להחזיר את קרויף, בנו של אגדת המועדון יוהאן קרויף. הוא משוכנע שנוכחותו נחוצה בארגון ומעריך את חזון הכדורגל שלו. קרויף יעבוד לצד המנהל המקצועי מתאו אלמני וגם ישמש גם כיועץ לנשיא בהחלטות חשובות. "הוא סומך מאוד על כושר השיפוט שלו ולדעתו של הנשיא, הוא מבריק בניהול", נכתב על היחסים בין השניים.

ג'ורדי קרויף אמר היום לאחר החתימה: "עזבתי לפני 25 שנה, אבל ההרגשה היא כמו לחזור הביתה. זה מקום שאני מכיר היטב וזה יעזור לי בעבודה. המוטיבציה עצומה כי מדובר במועדון שחשוב לי ולמשפחתי מאוד. אני אסיר תודה להיות כאן וכעת עליי להתחיל לעבוד, יש הרבה לעבוד. הייתי במדינות שונות ויבשות שונות בשנים האחרונות, אבל הגעתי כדי לעזור לאלו שפה ולעזור היכן שאני יכול".

"אבי היה קרוב מאוד לברצלונה ואני למעשה נולדתי כאן, הייתי כאן הרבה שנים ולכולם ברורה מערכת היחסים שלי ושל משפחתי עם ברצלונה. בסוף היום, כשאתה נמצא במקומות שונים בעולם וחווה דברים, זה עוזר לך להגיע מוכן יותר למקומות מיוחדים כמו ברצלונה. אני גם מודה לשנזן ששחררה אותי, אמרתי להם שברצלונה זה המועדון היחיד בעולם שאם מתקשרים אליי ומציעים לי להצטרף, אני אומר תודה ועולה על המטוס חזרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי