קומאן: "הבאנו חיזוק מעולה. מסי? המועדון מנסה לסגור את זה"

רונאלד קומאן | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

מאמן ברצלונה שב לספרד וענה לשאלות העיתונאים: "ממפיס שחקן מצוין, אנחנו ממשיכים לפעול לשיפור ההרכב שלנו". על הקפטן שטרם האריך את חוזהו: "המשכיותו חשובה, הקבוצה עושה הכל". וגם: איזה שחקן לא יצטרף?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אמנם ג'ורג'יניו ווינאלדום חמק ממנה וחתם בפריז סן ז'רמן, אך אין ספק שברצלונה עובדת קשה בקיץ כדי לבנות קבוצה חזקה יותר ולהחזיר את תואר האליפות לקאמפ נואו בעונה הבאה לאחר שנתיים. ביום שבת הודיעה הקבוצה רשמית על החתמתו של ממפיס דפאי ההולנדי, שחקן הרכש הרביעי שלה אחרי סרחיו אגוארו, אריק גארסיה והמגן אמרסון. רונאלד קומאן, שממשיך בתפקידו, חזר לברצלונה וענה למספר שאלות של התקשורת בשדה התעופה.

על ההחתמות שבוצעו ועל הגעתו של דפאי: "כן, הוא חתם וזה חיזוק מצוין כמו אלה של קון (אגוארו) ואריק גרסיה. לגבי השאר? כמו כל הקבוצות, אנחנו פועלים לחיזוק ההרכב שלנו". קומאן לא הסכים לפרט איזה שחקנים נוספים נמצאים על הכוונת: "זה לא טוב לדבר על העמדות בהן נבצע חיזוק. באופן כללי אנחנו מנסים לשפר את הסגל וכולם יודעים שכדי לשאוף למקסימום עלינו להשתפר".

כמובן שאת האוהדים מטרידה העובדה שליאו מסי עדיין לא האריך את חוזהו. "אני לא יודע, המועדון מנסה להגיע להסדר כי ההמשכיות שלו חשובה מאוד לעתיד של ברצלונה". כמו כן, המאמן הצטער לשמוע על פציעתו של עוסמאן דמבלה ואמר: "אני לא יכול להגיד הרבה על כך, מדובר במזל רע, חייבים לנתח את מה שקרה. אנחנו כבר חושבים על העונה שבפתח".

ליאו מסי חוגג | Pressinphoto / Icon Sport

סימן השאלה שהיה לגבי המשכיותו: "נכון, היה שבוע או עשרה ימים לא נוחים לשני הצדדים, היו לנו פגישות. אני מקווה שבעונה הבאה גם הקהל יעזור לנו. אין שום בעיה. ניתחנו את העונה, צריך להסתכל עליה כמכלול ולא רק על סיום הליגה שלנו. ברצלונה קבוצה נהדרת שצריכה לשאוף למקסימום".

בתוך כך, שחקן שעלה כמועמד על פי התקשורת להגיע למועדון הוא רובין גוזנס שהיה מבריק בניצחון גרמניה 2:4 על פורטוגל שכבש בעצמו ובישל פעמיים. הדיווח האחרון בספרד הוא ששחקנה של אטאלנטה ירד מהפרק שכן בקבוצה חושבים ש-35 מיליון יורו עבורו זו עסקה יקרה. לגוזנס חוזה עד 2023.

רובין גוזנס | PHILIPP GUELLAND/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי