ברצלונה הציבה אולטימטום לדמבלה, קשר הכנף יעבור ניתוח

עוסמאן דמבלה | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

הצרפתי שנפצע במדי הנבחרת צפוי להיעדר מהמגרשים לארבעה חודשים. בינתיים בספרד דווח כי בקבוצה הבהירו לקשר הכנף שחוזהו מסתיים ב-21/22: אם לא תסכים לעזוב או תאריך חוזה - תשב ביציע. וגם: קשר צעיר מעורר עניין

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה בונה את עצמה מחדש וצירפה עד עתה לא פחות מארבעה שחקני רכש, אבל היא עדיין חייבת להכניס כסף לקופת המועדון. לא מעט שחקנים נמצאים על המדף, ואחד מהם הוא עוסמאן דמבלה, כידוע. לא פעם ניסתה הקבוצה למכור את שחקן הכנף הצרפתי, שעלה לה בזמנו כ-135 מיליון יורו.

נראה כי בארסה לא בדיוק יודעת מה היא רוצה מעצמה בנושא של דמבלה. מדי פעם עולים דיווחים שרוצים שיישאר, מדי פעם שיימכר. אחת הסיבות הגדולות לרצון "להיפטר" ממנו היא כמות הפציעות הבלתי נגמרת שלו, שמונעת ממנו לייצר יציבות ולפרוץ באמת. אגב, רק אתמול (שני) הוכרז כי הוא לא יחזור לשחק ביורו 2020 אחרי שנפצע במדי נבחרת צרפת. היום (שלישי) הודיעה הקבוצה כי לאחר שעבר בדיקות נוספות, עליו לעבר ניתוח והוא צפוי להיעדר כארבעה חודשים.

ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים היום כי ברצלונה שיגרה איום לעבר דמבלה. חוזהו של השחקן מסתיים בסוף העונה שבפתח, 2021/22, ויש חשש לאבד אותו בחינם. על כן, במועדון הציבו אולטימטום – או שתסכים להימכר, או שתאריך חוזה, או שלא תשחק ותתייבש ביציע עונה שלמה.

עוסמאן דמבלה | David Ramos/Getty Images

לפני שנפצע, דמבלה הביע את רצונו לחתום על חוזה חדש, נכתב בתקשורת הספרדית. כמו כן, צוין כי בעונה המתקרבת המאמן רונאלד קומאן צפוי לחזור למערך של 4-3-3 אותו זנח בעונה הקודמת לטובת שיטת שלושת הבלמים, ושחקן כנף כמו דמבלה חיוני מאוד במערך שכזה.

בינתיים, בספרד מתעסקים בעתידו של ליאו מסי. זה כבר נראה די ברור שהפרעוש ימשיך במועדון וכבר אין שמועות בסגנון אלה שרצו לפני כחצי שנה, אך בכל זאת, חוזהו יגיע לסיומו בעוד שמונה ימים והוא טרם חתם על אחד חדש.

בברצלונה מאמינים שמסי יחדש את חוזהו ומתחילים להזדרז כמה שיותר בנושא, מתוך הבנה שאם הוא יחתום על חוזה חדש רק אחרי שחוזהו הנוכחי יסתיים הדבר יפגע בתדמית המועדון, שגם ככה לא ממש נמצאת בשיאה בלשון המעטה.

בנושא אחר, בתקשורת הספרדית דווח היום כי בארסה שמה את עינה על קספר קוזלובסקי. הקשר הפולני הפך ביורו הנוכחי לשחקן הצעיר ביותר בתולדות משחקי היורו לדורותיו, כאשר שיחק בגיל 17 ו-246 ימים. בגילו הצעיר, יש לו כבר ארבע הופעות בנבחרת הבוגרת של פולין. הוא משחק בפוגון שצ'צ'ין ממולדתו, ובעונה הקודמת כבש שער אחד ובישל שלושה נוספים ב-20 הופעות ליגה.

קספר קוזלובסקי | Boris Streubel/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי