לאפורטה יגיע לארץ להשקת התערוכה של ברצלונה בישראל

תערוכת ברצלונה | Proactiv, FC Barcelona

הנשיא בכבודו ובעצמו יקיים מסיבת עיתונאים בחולון ב-19 ביולי: "זהו שלב נוסף בתכנית שלנו להתקרב לאוהדי המועדון, מזמין את כולם ליהנות מהחוויה". התערוכה תכלול שמונה חדרים עמוסי טכנולוגיה חדשנית

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה היא אחת הקבוצות האהודות ביותר בישראל. כבר במאי הגיעה בשורה עם קיום תערוכה מיוחדת של הקבוצה בישראל בחולון בחודש יולי (בתמיכת שגרירות ספרד וישראל). כעת הודיעה הקבוצה כי נשיא המועדון בכבודו ובעצמו, ז'ואן לאפורטה, יגיע אף הוא לארץ הקודש לכבוד העניין.

במסגרת הביקור תתקיים מסיבת עיתונאים רשמית בהשתתפותו יחד עם בכירים נוספים בקבוצה שרואה השקעה בישראל כאירוע החשוב עבורה הקיץ. האירוע יסוקר בהרחבה ברחבי העולם שם ממתינים בקוצר רוח להגעתה של התערוכה שתמוקם בערים מרכזיות בעולם לאחר שתצא מישראל.

במסגרת אירועי הפתיחה שיחלו בתאריך ה-19 ביולי, תתקיים מסיבת העיתונאים בהיכל הטוטו בחולון שם נבנית בימים אלה התערוכה על ידי צוות מיוחד שהגיע מספרד. רק הצוות הזה מורשה מטעם המועדון לגעת במוצגים ובציוד הטכנולוגי יקר הערך. נציין כי למחרת ייערך "קלאסיקו השלום" בישראל בין כוכבי העבר של ברצלונה וריאל מדריד בהשפפות רונאלדיניו, ריבאלדו ועוד מהצד של הקטלונים.

תערוכת ברצלונה | Proactiv, FC Barcelona

הקבוצה תקיים גם אירוע גאלה מיוחד בהשתתפות לאפורטה ופמלייתו ביחד עם שחקנים, אנשי ציבור ובכירי המשק הישראלי. האירועים יתקיימו באזור מיוחד שנבנה גם כן בימים אלו באזור התערוכה שידמה את כיכר הראמבלה המפורסמת בברצלונה. על ההבאה וההפקה של התערוכה בישראל אחראיות חברת שטראוס הפקות (ארה"ב-ישראל), קבוצת הפורום, קבוצת בלוסטון וחברת הדרן.

התעורכה נפרסת על שטח בגודל 1,500 מטרים וכוללת מסלול מרתק המורכב משמונה חדרים עמוסי טכנולוגיה חדשנית וייחודית. בתערוכה יופעל חלל אינטראקטיבי בו יוכלו המבקרים לבעוט, להתמסר ואף "לעלות" על הדשא בקאמפ נואו, לשמוע את קריאת הקהל ולהרגיש כמו שחקנים בקבוצה לפני משחק חשוב.

לאפורטה: "זהו שלב נוסף בתכנית שלנו להתקרב לאוהדי המועדון, במיוחד בתקופה בה אנו חיים. אני רוצה להודות ולברך את כל מי שאפשר את הפרויקט הזה ולהזמין את כל האוהדים שלנו בישראל ליהנות מהחוויה".

תערוכת ברצלונה |
עוד באותו נושא: ז'ואן לאפורטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי