הכל כבר מוכן: נחשפו תאריכי הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה

ליאו מסי, אדר מיליטאו | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

לוח המשחקים של העונה החדשה בליגה הספרדית פורסם: הבלאנקוס יתארחו בקטאלוניה ב-24.10 ויארחו ב-10.3. הקבוצה של אנצ'לוטי תארח בברנבאו לראשונה רק במחזור הרביעי. וגם: משחקי מחזור הפתיחה ומועדי הדרבי של מדריד

(גודל טקסט)

אחרי שמירוץ האליפות הדרמטי בליגה הספרדית הסתיים בזכייה של אתלטיקו מדריד, הקבוצות נמצאות בעיצומן של ההכנות לעונת 2021/22 וכעת הן גם נחשפות ללוח המשחקים שהחל להתפרסם הערב (רביעי).

במוקד, איך לא, נמצאים שני מפגשי הענק בין ריאל מדריד לברצלונה. מחזיקת הגביע מקטאלוניה תהיה זו שתארח את הקלאסיקו הראשון, שיתקיים בקאמפ נואו ב-24 באוקטובר. אחרי שהקלאסיקו במדריד נערך העונה באצטדיון אלפרדו די סטפנו הצנוע, המשחק הענק ישוב העונה לסנטיאגו ברנבאו וייערך ב-10 למרץ.

כמו כן, מנהלת הליגה הספרדית פרסמה גם את כל משחקי המחזור הראשון: ברצלונה תארח למשחק מסקרן את ריאל סוסיאדד, בעוד ריאל מדריד תצא למשחק חוץ באלאבס. האלופה, אתלטיקו מדריד, תתארח באצטדיון הבלאידוס אצל סלטה ויגו. סביליה תפגוש בבית את העולה החדשה ראיו וייקאנו, בעוד ויאריאל, מחזיקת הליגה האירופית, תפתח את העונה במשחק בית מול גרנאדה.

באשר לריאל מדריד, הקבוצה הגישה בקשה מיוחדת שכל שלושת המחזורים הראשונים שלה ייערכו בחוץ, זאת לאור השיפוצים במגרשה הביתי. הבלאנקוס יארחו בברנבאו את המשחק הבית הראשון שלהם מאז ה-0:2 על ברצלונה במרץ 2020 נגד סלטה ויגו במחזור הרביעי.

קארים בנזמה רודף אחרי יאניק קראסקו | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

תאריכים נוספים שחניכיו של קרלו אנצ'לוטי יצטרכו לסמן ביומנים הם ה-12 בדצמבר והשמיני במאי, אז יפגשו את אתלטיקו מדריד לדרבי הלוהט של בירת ספרד. הדרבי השני, שייערך בביתה של האלופה המכהנת, יתקיים במחזור ה-35, ביישורת האחרונה של העונה, וייתכן כי הוא בסופו של דבר יכריע מי תזכה בתואר. המפגשים בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד ייערכו בשלישי באוקטובר והשישי בפברואר, כאשר המפגש הראשון ייערך בוונדה מטרופוליטנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי