לאפורטה: "הלוואי שהייתי יכול להגיד שמסי נשאר"

ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

קפטן ברצלונה הפך לשחקן חופשי החל מהלילה. הנשיא מבטיח שבמועדון שקטים ורגועים: "עלינו להתאים את החוזה החדש לפייר-פליי, הוא מתרגש להמשיך", אך סייג: "אני עדיין לא יכול לעשות את זה". וגם: הסופרליג

(גודל טקסט)

אף אחד בברצלונה לא רצה להגיע למצב הזה: ליאו מסי שחקן חופשי. המשא ומתן בין הצדדים טרם הגיע לחתימה רשמית והקפטן מרוכז כרגע בנבחרת ארגנטינה שמתמודדת ברבע גמר הקופה אמריקה. נשיא המועדון, ז'ואן לאפורטה, אמר בריאיון בספרד כי הוא חש "רגוע", אך בהמשך סייג את דבריו במקצת ולא רצה לקחת כמובן מאליו את המשכיותו.

בריאיון ל"אל טרנזיסטור", אמר הנשיא: "אנחנו מסתדרים היטב. אני רגוע. עלינו להתאים את החוזה החדש לפייר-פליי. אנחנו רוצים שיישאר והוא מתרגש להישאר. הלוואי שיכולתי לומר כרגע שליאו נשאר, אבל אני עדיין לא יכול לדעת בוודאות. אנחנו בתהליך למציאת פתרון".

"מסי כבר שחקן חופשי אבל בבארסה ישנה שלווה מוחלטת", נכתב ב"ספורט". נטען כי מדובר בעניינים כלכליים שוליים שייפתרו. המסר מצד הנשיא היה "זה בדרך". כרגע בארסה לא יכולה להשתמש בתמונה של מסי לקידום החולצה החדשה למשל, למכור חולצות שלו מהעונה הבאה ולעשות שום שימוש בשמו. לשחקן כרגע אין ביטוח בריאות מצד המועדון ואם ייפצע בקופה אמריקה עליו להטיל את האחריות על ארגון ה-"AFE".

בכל הנוגע לביטול הסופרליג אמר: "במוקדם או במאוחר המועדונים האנגלים (אלה שפרשו לראשונה) יתחרטו על ההחלטה שקיבלו. אנחנו במצב כלכלי קשה מאוד, צריך לשנות דברים". עוד הבהיר כי: "נשיא לה-ליגה צריך להבין, 'סופרליג' לא תשפיע על הליגה הספרדית, אנחנו רוצים לזכות באליפות כל שנה".

בתוך כך, הקשר הצעיר פדרי (18) שבולט במדי נבחרת ספרד ביורו, סחט מחמאות מהחלוץ אלברו מוראטה: "הוא יהיה אחד השחקנים הטובים ביותר בהיסטוריה של ספרד. אני עף על הכדורגל הנהדר שלו". הקשר הפך לשחקן הצעיר ביותר שפותח בטורניר היורו בשלב הנוקאאוט.

פדרי | JAVIER SORIANO/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי