Sport1 Banner

כדי לעמוד בשכרו של מסי: ברצלונה החלה במסע שחרורים

על הקבוצה לפנות 400 מיליון יורו מתקציבה כדי שהקפטן יחתום על חוזה חדש. פיאניץ' ואומטיטי המחזיקים בחוזה קיבלו הודעה כי אינם בתכניות ורשאים לעזוב בחינם. "לא נעצור כאן", זה המסר מהמועדון, עם קריצה לדמבלה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בברצלונה בטוחים שליאו מסי יחתום על חוזה חדש והאוהדים כבר לא יכולים לחכות להודעה הרשמית, אך עדיין יש מספר עניינים לסגור. לפי בדיקה של עיתון "'Expansión'", כדי להשאיר את מסי, בחוזה המקוצץ, על המועדון לחסוך לפנות לא פחות מ-400 מיליון יורו מהתקציב. כעת נראה שהקבוצה החלה במסע השחרורים שלה כדי לצמצם עד כמה שאפשר את התקציב.

לפי "מונדו דפורטיבו", סמואל אומטיטי ומיראלם פיאניץ' שהיו לא רלוונטיים בשנה החולפת – קיבלו הודעה מהמועדון לפיהם אינם בתכניות ורשאים לעזוב בחינם ובמקביל יתנהל משא ומתן להתרת חוזה. המטרה הגדולה היא לחסוך את השכר השמן שלהם העומד על שמונה מיליון יורו נטו. "בארסה מתמקדת בפעולת היציאה", נכתב. הקבוצה צריכה לעמוד בפייר פליי הפיננסי של הליגה הספרדית ומעבר לכך ולפינוי התקציב, רונאלד קומאן, שיחל את קדם העונה ב-12 ביולי – רוצה לעבוד רק עם השחקנים בהם הוא מאמין.

אומטיטי בן ה-27 רשם רק 16 הופעות בעונה החולפת ו-49 משחקים מאז תחילת 2018/19. הוא מחזיק בחוזה לעוד שנתיים ונחוש להישאר. הוא רוצה לתפוס מחדש מקום בסגל ולשכנע את המאמן. ליון ומארסיי התעניינו במצבו ונראה שיש לו הצעות רק מהליגה הצרפתית.

סמואל אומטיטי, יוסף אן נסירי | CRISTINA QUICLER / AFP) (Photo by CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

לגבי פיאניץ' הרי שהקשר בן ה-31 שהגיע מיובנטוס בקול תרועה רמה – מעדיף לחכות. יובנטוס ואינטר חשקו בו בשל העונות המוצלחות בסרייה א'. הבוסני רשם אמנם רשם 30 משחקים אך שותף רק ל-1,295 דקות וסיים את העונה בלי שער או בישול.

בספרד נכתב כי בארסה רוצה להעביר מסר: לא נעצור כאן. ראשי המועדון דוחפים לפינה את השחקנים שמתנגדים לעזוב והבהירו כי מי שימשיך בדרך הזו יישב ביציע. הדברים נכונים לגבי עוסמאן דמבלה שנפצע במהלך נבחרת צרפת וקיבל הבהרה עוד לפני כן – או שיחתום על חוזה חדש או שלא ישחק בעונה האחרונה שלו בקבוצה". הבוקר גם הושאל הקשר הצעיר טרינקאו לוולבס האנגלית, שתוכל לרכוש אותו תמורת כ-25 מיליון ליש"ט.

עוד בבארסה, חאבייר סביולה שיגיע עם הקבוצה למשחק "אגדות העבר" בישראל נגד ריאל מדריד, התראיין ל"מונדו דפורטיבו". כשנשאל על רונאלדיניו שגם הוא יהיה במשחק המרגש, ענה: "מסי אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה אך גם רונאלדיניו פנומן. הוא עשה דברים שמעולם לא ראיתי אף אחד עושה. היו תקופות שלא ניסיתי לחפש את הכדור אפילו כי זה היה בלתי אפשרי. על מצב הקבוצה כיום אמר: "אני לא רואה את מסי עוזב לאף קבוצה. צירופו של סרחיו אגוארו נותן לו ציפיות גדולות. קומאן עשה עבודה טובה מאוד, אני חושב שהמאמן ראוי לזמן ומעדיף כאלה שמהמרים על שחקנים שגדלו בלה מאסיה. אני נגד הרכש המוגזם".

חאבייר סביולה, רונאלדיניו | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי