Sport1 Banner

דיווח: גריזמן לא מתנגד לעזוב את ברצלונה, יוצע לצ'לסי

אנטואן גריזמן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

הקטלונים מחפשים דרך לפנות תקציב כדי להחתים את מסי על חוזה חדש. באנגליה טוענים כי נציגי הצרפתי יגיעו ללונדון ושגם פ.ס.ז' בתמונה. וגם: אחרי מכירת פירפו, מי ישמש גיבוי לג'ורדי אלבה?

קבוצות: ברצלונה צ'לסי
(גודל טקסט)

ליאו מסי עדיין לא חתם על חוזה חדש בברצלונה וכרגע הוא שחקן חופשי. רק אם יקרה משהו בלתי צפוי זה לא יקרה, והחשש הזה בוודאי מטריד את אוהדי הקטלונים. כרגע מה שמעכב את החתימה זה הנושא הכלכלי ועניין הפייר-פליי, שכן המועדון צריך לפנות תקציב כדי לעשות זאת רשמית ולהבטיח את עתידו של הפרעוש, שנתפס היום (רביעי) בתיעוד יוצא דופן במשחקה של נבחרת ארגנטינה נגד קולומביה בחצי גמר הקופה אמריקה.

כדי לפנות תקציב, ברצלונה מנסה לשחרר שחקנים. שניים מהם, כידוע, הם סמואל אומטיטי ומיראלם פיאניץ', שצפויים לעזוב בקרוב. כזכור, השבוע פורסם ב"מונדו דפורטיבו" כי השניים, שהיו לא רלוונטיים בעונה הקודמת, קיבלו הודעה מהמועדון לפיהם אינם בתכניות ורשאים לעזוב בחינם ובמקביל יתנהל משא ומתן להתרת חוזה. המטרה הגדולה היא לחסוך את השכר השמן שלהם העומד על שמונה מיליון יורו נטו.

שחקן נוסף שעל פי השמועות והדיווחים ברצלונה מנסה להיפטר ממנו הוא אנטואן גריזמן. הקטלונים רוצים להכניס כסף ממכירה שלו, ובמקביל לחסוך את שכרו הגבוה, שמוערך ביותר מ-20 מיליון יורו לעונה. יש לו חוזה עד 2024, ועל פי דיווח שהתפרסם היום בספרד – הוא לא יתנגד לעזוב את המועדון אם יתבקש לעשות זאת.

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

כמו כן, באנגליה דווח כי גריזמן יוצע לצ'לסי, אלופת אירופה, ונטען שגם פריז סן ז'רמן מעוניינת בו. צ'לסי רוצה לצרף חלוץ הקיץ כשהדיווחים שעלו בחודשיים האחרונים הזכירו פעם אחר פעם את שמותם של ארלינג הולאנד ורומלו לוקאקו. על פי הדיווח באנגליה, בימים הקרובים נציגיו של גריזמן יגיעו ללונדון "לבדוק את נחישותם של מועדוני הפרמיירליג" לצרפו.

אתמול הושלמה רשמית העסקת מכירתו של ג'וניור פירפו ללידס. בארסה קיבלו עבורו 15 מיליון יורו, והשאירה לעצמה סעיף של 20% מסכום המכירה העתידית, בדומה לכמה מהעסקאות האחרונות שהיא ביצעה – קונרד דה לה פואנטה למארסיי (50% ממכירה עתידית), ז'אן-קלר טודיבו לניס (20% ממכירה עתידית), מארק קוקורייה לחטאפה (10% ממכירה עתידית) וראפיניה לפ.ס.ז' (35% ממכירה עתידית).

כעת, ברצלונה נותרה בלי גיבוי לעמדת המגן השמאלי לג'ורדי אלבה. ב"מונדו דפורטיבו" מספרים כי למועדון עניין ברור בחוסה גאיה, שחקנה של ולנסיה ונבחרת ספרד, אך "החתמתו רחוקה מהמציאות" בשל המצב הכלכלי העדין. על כן, בקבוצה מתכננים להשתמש בסרג'יניו דסט (מגן ימני במקור) ואלנדרו באלדה בן ה-17 כגיבוי לאלבה.

אלחנדרו באלדה | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images
עוד באותו נושא: אנטואן גריזמן, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי