גריזמן שוקל חזרה לאתלטיקו, שני שחקנים אובחנו כחיוביים לקורונה

אנטואן גריזמן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

בספרד נטען כי הצרפתי לא קיבל הודעה מברצלונה על כך שרוצים שיעזוב אך הוא שומע את הרעשים מסביב והבהיר כי לא יתעקש להישאר. הוא יתעדף את קבוצתו הקודמת על פני באיירן או פ.ס.ז'. שניים מהצעירים ישהו בבידוד

(גודל טקסט)

בברצלונה יעשו הכל כדי להשאיר את הקפטן ליאו מסי ובספרד דווח אתמול (שבת) כי המכשול הכלכלי הוסר. בכל מקרה, הקבוצה של רונאלד קומאן צריכה למכור שחקנים כדי לאזן את התקציב. מי שעשוי לשלם את המחיר הוא אנטואן גריזמן שהגיע לפני שנתיים מאתלטיקו מדריד בקול תרועה רמה ולא עמד בציפיות. לפי "אל מונדו" השחקן לא ייאבק כדי להישאר במועדון ויהיה מוכן לשוב לאתלטיקו.

לגריזמן חוזה בקאמפ נואו עד 2024 ובדיווח נטען כי אף אחד מהמועדון לא אמר לו שרוצים שיעזוב ועל כן מבחינתו הוא ממשיך בברצלונה. מנגד, הוא מודע לקשיים הכלכליים והוא וסביבתו מחכים. עוד נכתב כי דווקא מצד השחקן פנו למועדון והבהירו כי יש על מה לדבר והם מצפים להבהרות. "מהסביבה של גריזמן נאמר כי בינתיים המסר היחיד שהגיע מבארסה הוא שמרוצים ממנו".

אתמול עלתה האפשרות לטרייד אפשרי עם אתלטיקו עבור סאול. גריזמן, שכבש 35 שערים ב-99 משחקים בברצלונה וזכה עמה בגביע המלך אשתקד, מחכה שבקבוצה ישוחחו איתו ואז הוא וסביבתו ינתחו את המקרה הן ברמת השכר והפרויקט הספורטיבי.

גריזמן וקוקה. יחזרו לשתף פעולה? | David Ramos/Getty Images

אולם, כמובן שיחסיו עם דייגו סימאונה, המאמן תחתיו עשה את הפריצה הגדולה – מעולים ואתלטיקו קרובה לליבו. נטען כי ברור שגריזמן היה מקשיב בחיבה רבה יותר ופתוח לשוב והיה מתעדף את אתלטיקו על פני הצעות מבאיירן מינכן או פריז סן ז'רמן לדוגמא. מעבר לכך נטען כי מה שמטריד את גריזמן וסביבתו הוא הפרסום הלא מדויק סביב שכרו. הם גורסים כי גריזמן מרוויח פחות ממה שפורסם בתקשורת או ברשתות החברתיות ומצרים על התגובות לפיהן הוא מהווה בעיה כביכול בשמירה על מסי.

גריזמן בן ה-30 הגיע לאתלטיקו בקיץ 2014 מריאל סוסיאדד. הוא הגיע עם הקבוצה לגמר ליגת האלופות ב-2016, העונה הטובה בקריירה שלו, בו הפסיד לריאל מדריד בפנדלים. הוא זכה עם אתלטיקו בליגה האירופית, בסופר קאפ האירופי והסופרקופה הספרדי וכבש 133 שערים ב-257 משחקים.

בתוך כך, אתמול (שבת) החלה הקבוצה את ההכנות לעונה החדשה ושני שחקנים צעירים אובחנו כחיוביים לקורונה. מדובר באילאיש וראמוס מינגו. שניהם מבודדים בבתיהם וייעדרו מהאימונים כעשרה ימים. כרגע הם מרגישים טוב. אגב, גם אנסו פאטי לא ישוב להתאמן בינתיים שכן הוא ממשיך את השיקום במדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי