הקפטנים סירבו לקצץ, בברצלונה מודאגים מ"צמד מאה מיליון היורו"

ג'רארד פיקה, סרחיו בוסקטס | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

לפי "ספורט", המנהל הספורטיבי נפגש עם הסוכנים של פיקה, אלבה, בוסקטס וסרג'י רוברטו והציפייה במועדון שיילכו בדרכו של מסי, אך הם דחו את ההצעה לקיצוץ ב-40%. גריזמן וקוטיניו מכבידים מאוד על המצב הכלכלי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בניגוד להערכות, ברצלונה עדיין לא הכריזה רשמית על הארכת חוזהו של ליאו מסי אך זה מתקרב. הקפטן הסכים לקיצוץ ניכר בשכרו כדי להמשיך בקבוצה של חייו, אך על הקטלונים להמשיך לצמצם הוצאות. בספרד דווח כי המועדון יעשה הכל כדי להיפטר מפיליפה קוטיניו ואנטואן גריזמן מה שעשוי להביא לחיסכון של מאה מיליון יורו לשנה; במקביל, המנהל הספורטיבי של הקבוצה נפגש עם סוכניהם של שחקנים בכירים כדי לסכם על קיצוץ בשכר.

"גריזמן וקוטיניו, הזוג של מאה מיליון היורו", נכתב ב"מארקה". "הקבוצה תקועה בשל מסת השכר הכבדה בעקבות האסונות שביצע הנשיא הקודם ג'וזף מריה ברתומאו". גריזמן, שהוזכר כמועמד לחזור לאתלטיקו מדריד, חתם בזמנו לחמש שנים. הוא מרוויח 24 מיליון יורו נטו. לקוטיניו, שמיעט לשחק אשתקד בשל פציעה (14 משחקים בלבד)(, נותרו שנתיים בחוזה והוא מרוויח 22 מיליון יורו נטו לעונה. אמש דווח כי החלוץ מבין כי אין לו ברירה והוא יעזוב את המועדון לאחר שנתיים.

גם מרטין בריית'ווייט יעזוב אם כי לגביו מדובר בחיסכון נמוך הרבה יותר, הן בשל גובה שכרו והן בשל הסכום שצפוי להיכנס לקופת המועדון ממכירתו. נכתב כי בעוד הביצועים של גריזמן היו לא רעים – ציפו ממנו להרבה יותר, בעוד קוטיניו היה רע מאוד.

ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

ב"ספורט" נטען כי מתאו אלמני נפגש כבר עם סוכנם של סרג'י רוברטו וסרחיו בוסקטס וכן עם סוכנם של ג'רארד פיקה ושל ג'ורדי אלבה. "במועדון רואים את הפחתת השכר שלהם כחיונית מאוד כדי לעמוד בפייר-פליי". לאחר שמסי קיצץ, במועדון מצפים כי הארבעה, ששלושה מהם גם מוגדרים כקפטנים – יילכו בדרכו. בארסה שלחה מכתב לכל שחקן כדי להסביר את המצב העדין בו נמצא המועדון. נטען בדיווח כי השחקנים נמצאים באותו קו אך המשא ומתן לא קל. השחקנים דחו את הבקשה לקצץ 40%. חוזהו של פיקה הוא עד גיל 37 ושל בוסקטס ואלבה עד גיל 35.

בתוך כך, מסי עדיין שוהה בחופשה כמובן אך זכה לשבחים מפאביו קנבארו, בלם העבר האיטלקי שאמר שמבחינתו הוא צריך לזכות בכדור הזהב השביעי שלו: "הוא היה השחקן הכי טוב בקופה אמריקה והגיבור של הטורניר הזה".

אנטואן גריזמן, פיליפה קוטיניו | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי