הפצצה הוטלה: ליאו מסי חתם רשמית בפריז סן ז'רמן

אחרי 21 שנה בברצלונה, "הפרעוש" הצטרף סופית והוצג בעיר האורות, שם ישתף פעולה בין השאר עם חברו הטוב ניימאר. חוזהו יהיה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת תמורת כ-35 מיליון יורו בשנה: "נרגש להתחיל פרק חדש"

(גודל טקסט)

עדיין קשה להאמין שזה קרה, אבל כעת זה רשמי, סופי, סגור, גמור וחתום: ליאו מסי עזב את ברצלונה בסוף השבוע ואחרי ימים אמוצונליים במיוחד, מעתה הוא שחקן פריז סן ז'רמן – בשורותיה חתם הערב (שלישי) ללא תמורה בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

מסי ישתכר קרוב ל-35 מיליון יורו נטו בכל עונה בפריז סן ז'רמן, כאשר בנוסף קיבל מענק חתימה בגובה 25 מיליון יורו נטו. הוא יזכה לשתף פעולה עם חברו הטוב ניימאר, שמדי שנה דחף לחזור לברצלונה כדי לשחק עם "הפרעוש" – או להביא את הארגנטינאי לפריז, משימה שנראתה בלתי אפשרית עד יום חמישי האחרון וכעת הפכה למציאות. גם חבריו מנבחרת ארגנטינה, אנחל די מריה וליאנדרו פארדס שעמם זכה בקופה אמריקה בחודש שעבר, יחלקו עם מסי את חדר ההלבשה.

"אני נרגש להתחיל פרק חדש בקריירה שלי בפריז סן ז'רמן", מסר מסי לאתר הרשמי של הפריזאים. "הכל במועדון הזה תואם את השאיפות שלי בכדורגל. אני יודע כמה הסגל וצוות האימון כאן מוכשרים. אני נחוש לעזור לבנות משהו מיוחד עבור המועדון והאוהדים, ומצפה לדרוך על כר הדשא בפארק דה פראנס".

היו"ר נאסר אל חלאיפי אמר: "אני נלהב מהחלטתו של ליונל מסי להצטרף לפריז סן ז'רמן ואנחנו גאים לקבל את פניו ואת פני משפחתו בברכה לפריז. הוא לא הסתיר את רצונו להמשיך להתחרות ברמה הגבוהה ביותר ולזכות בתארים, ובאופן טבעי השאיפה שלנו כמועדון היא זהה. התוספת של ליאו לסגל שלנו, שהוא ברמה הכי גבוהה בעולם, מהווה המשך לחלון העברות אסטרטגי ומוצלח למועדון. בהובלת המאמן הנהדר שלנו וצוותו, אני מצפה שנמשיך לעשות היסטוריה ביחד עבור האוהדים שלנו ברחבי העולם".

כידוע, מסי קיווה להישאר העונה בברצלונה, בניגוד לרצונו לעזוב לפני שנה ואף נחת בעיר כדי להשלים את שובו בחוזה חדש בו אמור היה לקצץ כ-50 אחוז משכרו, אלא ש"לה ליגה" לא אישרה את ההסכם בשל חובותיה הגדולים של ברצלונה ולא הותירה לצדדים ברירה אלא להיפרד אחרי 21 שנה, מאז הגיע מסי בן ה-13 בשנת 2000 לברצלונה.

מסי, 34, גדול שחקני ברצלונה בכל הזמנים, עלה לקבוצה הבוגרת ב-2004 וזכה עם ברצלונה בעשר אליפויות ובארבעה גביעי אירופה. בארון התארים שלו ניתן למצוא גם שבע זכיות בגביע הספרדי.

מסי, שהצטרף לברצלונה כילד אי שם ב-2003, הוא כמובן מלך שערי הקבוצה בכל הזמנים והספירה שלו עומדת כרגע על 672 שערים ב-778 הופעות בכל המסגרות. מעונת 2007/8 מסי לא ירד מ-23 שערים לעונה בליגה ולשיאו הגיע בעונת 2011/12 עם לא פחות מ-50 שערים ב-37 הופעות. גם בעונה שעברה, למרות גילו המתקדם ולמרות שהוא פתח אותה לא טוב ואף הצהיר על רצונו לעזוב, מסי נכנס לקצב וסיים כפיצ'יצ'י עם 30 שערים ב-35 הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי