קומאן בבעיה: "סיכוי קלוש שברצלונה תרשום בזמן את ממפיס לליגה"

גם העזיבה של מסי לא פתרה את המצוקה הכלכלית של המועדון, שהצליח לרשום רק את אמרסון מבין שחקני הרכש. ממפיס וגרסיה יחמיצו את סוסיאדד?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מי שחשב שהצרות הכלכליות של ברצלונה הסתיימו בעקבות עזיבתו של ליאו מסי והחיסכון של שכר העתק שלו, כנראה שטעה בגדול. לפי התקשורת הקטלאנית, הקבוצה נמצאת במירוץ נגד השעון כדי לרשום בזמן את ממפיס דפאי עד פתיחת הליגה נגד סוסיאדד (ראשון, 21:00).

ממפיס, שהגיע לבארסה בהעברה חופשית מליון, היה מנקודות האור של הקבוצה וכבש שערים במשחקי ההכנה. אלא שכפי שהדברים עומדים כרגע, ב"רדיו קטלוניה" טוענים ש"זה יהיה נס" אם בארסה תצליח לרשום אותו בזמן, בעוד שבכלי תקשורת אחר טוענים שהסיכוי לכך הוא 5 אחוזים בלבד.

מדובר בכאב ראש עצום לרונלד קומאן, שיחסר כמובן גם את סרחיו אגוארו, אנסו פאטי ועוסמאן דמבלה הפצועים כך שאנטואן גריזמן ומרטין בריית'ווייט נותרו שחקני ההתקפה הזמינים היחידים. לפי הדיווח בארסה הצליחה להשלים רק את רישומו של אמרסון מבין כל ההחתמות החדשות, כך שגם אריק גרסיה נכון לעכשיו לא זמין עבור קומאן.

ממפיס. יחסר מאוד בחלק הקדמי הדליל גם כך | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

אחרי שחזר לברצלונה בקול תרועה רמה, ז'ואן לאפורטה הנשיא האהוב שהיה חתום על תקופת הזהב של המועדון בימי פפ גווארדיולה העליזים, עומד כעת בפני משבר עצום שנוצר עוד בתקופתו של ברתומאו. בארסה נמצאת בחובות עצומים וגם לאפורטה עצמו הודה שיהיה קשה לצאת מהמשבר הזה למרות שמסי עזב ופינה הרבה כסף בתקרת השכר.

לברצלונה מצפה פתיחה קשה מאוד לליגה עם מפגש מול הבאסקיות החזקות – סוסיאדד ובילבאו לאחר מכן בחוץ. במחזור שלאחר מכן בארסה תארח את חטאפה, אבל אז תצא למשחק חוץ קשה מאוד מול סביליה. אם הקטלאנים יגיעו לפתיחת העונה בסגל חסר הם עלולים למצוא את עצמם בפער מוקדם מהקבוצות הגדולות ממדריד, פער שיכול להיות בעוכריהם בהמשך העונה.

אמרסון. אותו ברצלונה הצליחה לרשום | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי